星期一, 11月 14, 2016

秋冬進寶好時機~ 敏感肌護理編 La Roche-Posay Toleriane


來到轉季天氣,無論身體同皮膚都要進補!講到皮膚進補,我就最拿手架啦 (我指只係take care 自己嘅皮膚)先由簡單護理入手,轉季天皮膚最易敏感,就連平時皮膚修復勁高嘅我,有時都會敵不過乾燥寒風,呢個時候,低敏嘅護膚品又點少得!



La Roche-Posay全新推出TOLERIANE ULTRA抗敏全效修護系列,早晚雙重修護,全天侯抑制敏感狀況。產品防腐劑、零香料、零酒精、零色素等等容易令肌膚敏感嘅致敏源200%被導絕,同時亦都含活胜聚合肽,有抗發炎作用,舒緩改善已發生嘅皮膚敏感症狀。我嘅濕疹皮膚有救啦
ps. 我d濕疹最鐘意生係髮根d鬼鼠位,痕得我呢~~

早上用清爽d嘅
TOLERIANE ULTRA 抗敏全效修護面霜 (潤質感)
$290/40ml




每款LRP產品都含有皇牌溫泉水,抗敏全效修護面霜當然都唔例外,配合無添加簡約配方,抵抗敏感之餘仲具舒緩及抗自由基功效,有效抑制因發炎癥狀而引起的敏感,同時為肌膚打氣補水,令自我保護屏障得到修復,敏感肌膚都可以變返柔軟滋潤。

質地清爽,輕輕一推就能均勻塗抺肌膚,吸收之快,潤而不膩,不為肌膚帶來額外負擔。


另一支
TOLERIANE ULTRA OVERNIGHT抗敏全效晚間修護面霜$290/40ml 
質地較滋潤,適合晚間使用。

同樣有舒敏、淨化、修護功能,無添加配方嘅overnight修護,第二朝敏感症狀會大大舒緩。晚霜額外仲加入肌鈦及維他命E,有助中和自由基,排毒、抗氧,滋潤、柔滑皮膚,防止敏感惡化。


晚霜較日霜滋潤多d,對於極乾皮膚,呢個晚霜用作日間重點修護,滋潤肌膚整更都咁舒服!特別乾燥日子,用佢我就覺得剛剛好啦。



另外,呢兩支孖寶嘅包裝設計都不容忽視架,
採用100% Airtight 密封式無菌包裝設計,講真嘅雖然我唔識呢個科技,但就講個瓶蓋已經有成 15 個parts 咁多,全密封包裝設計,唔擔心產品受污染,排除所有所有可能造成過敏的刺激物,確保產品零污染!




冬天有咗呢對孖寶做保護,touch wood 敏感發作都唔怕啦~
Thanks, 產品由La Roche-Posay提供。

#LaRochePosayHKSponsored #larocheposayhk #abetterlifeforsensitiveskin #toleriane #ultraovernight



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...