星期一, 5月 01, 2017

【點只瘦身咁簡單】試做LPG M6紓緩肌肉效果一流 ❤運動後踢走酸痛

要有健康身體,先至可以跑更遠嘅路。今次試做LPG第九代Cellu M6,先知原來LPG嘅效果唔只瘦身咁簡單,連舒緩肌肉酸痛都一樣做到。


我喜歡跑步,享受完成一刻嘅成功感,運動過隨之而來嘅肌肉酸痛代表咗你嘅努力沒有白廢。記得有日本嘅跑手曾講過,要好好同酸痛相處,好好ENJOY酸痛嘅一刻,當運動到同一組肌肉唔再為你帶來痛楚,就是你成功升呢嘅時候。

但係⋯⋯當肌肉痛到一個人的點,郁一郁都酸,就算拉返10個鐘頭根都紓緩唔到嘅時間,我真係見唔到升呢嘅曙光呢。

出去按摩,都只係可以暫時紓緩到較淺層嘅肌膚酸痛,要徹底紓緩酸痛及運動後嘅疲勞,就要靠一D治療性嘅儀器。每次OLYMPIC期間,睇D運動員集訓都會見到佢地做紓緩治療,今日我都可以扮下運動員,試下用來自法國嘅天然美容儀器-LPG第九代Cellu M6® 黎改善我嘅肌肉疲勞,親身體驗LPG嘅效果。


有去開美容中心做瘦身療程嘅朋友,一定對LPG嘅M6機唔陌生,要講到有效排脂去水收緊效果嘅療程,LPG真係首選。LPG嘅專利Endermologie科研技術,可以溫和咁刺激皮膚同埋令細胞再投入運作,而且又天然無副作用。除左美容纖體之外,LPG亦有醫療效果,所以好多明星、運動員都會用佢,護理加紓緩一機攪掂~




分享多小小官方資料比大家先 (留黎自己做REFERENCE都好)

縮小脂肪細胞 – 促進脂肪分解: +70 % *
  • 成因:頑固脂肪出現在您的身形 - 腰間、腹部及大腿等。
  • 功能:LPG 的物理性滾軸刺激 ,啟動深層的生物反應,令脂肪分解再次活躍。
  • 效果:令脂肪更易被消耗,身形明顯改善。曲線重現,尤其是你想瘦的位置。

撫平橙皮脂肪 – 減少橙皮脂肪達 20% *
  • 成因:橙皮脂肪 是由多餘的脂肪退化積水而成。隨著體積逐漸變大而影響皮膚表面,造成橙皮紋。
  • 功能:LPG 的物理性滾軸刺激能軟化組織及鬆解脂肪細胞。
  • 效果:皮膚變得平滑,橙皮脂肪亦漸漸地被永久消除!

收緊皮膚 – 皮膚收緊 : +240%
  • 成因:體重轉變、懷孕或年齡都會令皮膚變得鬆弛及欠缺彈性。
  • 功能:LPG 的滾軸加上頻率的刺激活化成纖維細胞的核心能自然製造更多彈性纖維及膠原蛋白。
  • 效果:深層的收緊,皮膚明顯變得緊緻有彈性。

重塑身形
  • 成因:纖瘦當然是好,但擁有美好的身段就更加完美; 一般的位置是腹部、臀部。
  • 功能:LPG 的滾軸能針對性地重塑你的身形。 均稱的體形令您體態更完美。
  • 效果:身形及曲線重現,令你的身段回復美態。

真實分享,我有個朋友,佢做完抽脂之後,選擇左LPG M6做收緊,加埋佢有運動,咁多年都冇反彈過!


做LPG M6嘅Endermologie全身護理療程必須要先著呢件緊身衣,機頭先可以係身上游走又唔傷皮膚架~




以前做M6機,主要係FOR瘦身,針對一個部位去水排脂。今次做LPG M6 Endermologie® 全身護理療程,由胸口做到腳。治療師先幫我睇個"全相",set 好programme 至護理模式就開始啦。


全身護理療程分2part,先係打開疏通淋巴,之後再紓緩繃緊。先由背開始,膊頭直到小腿。坐姿唔好,所以我腰背成日痛。療程期間只有舒服,沒有痛楚,完成第一part 已經摸到腰冇咁腫脹。


LPG嘅Endermologie® 專利技術係利用負壓吸力原理,先將肌肉吸起再加入能量,定能量去得更深,治療更加有持久實在嘅效果。特別係去到pat pat呢D大組肌肉,好似用坊間其他機就咁係表面碌下碌下,做到嘅只係淺層肌膚紓緩同淋巴改善,所以你會發現,做完效果好明顯,過左一晚就乜都冇lu,但做完LPG M6嘅效果就會持久好多。


去到大腿小腿位,我嘆到瞓著左,雖然我知道治療師要放鬆我個對石頭腳一定好攰,但過程我最享受啦,仲舒服過按摩,做完真係輕鬆晒~

全身護理,完成背面就返到正面,估唔到原來會走埋胸口,疏通埋胸口腋下淋巴。嘩,今次有賺啦~(平時呢D treatment要續part做續part計錢架嘛!)
同樣,做晒胸口、腹、大腿到膝蓋。我嘅大腿內則比較泡,之前做完冷凍溶脂都未做收緊,所以治療師一於唔放過呢個機會,出力吸啜~~
(其實係我話過幾日會去旅行,想著短褲影相好睇D,所以佢幫我一把,真心感動呀~)


零修圖,平時大家都個知我對腳可以有幾腫有幾壯架啦。
我係去旅行前一日做treatment嘅,下面著格仔衫嘅係剛到埗,坐完幾個鐘機都唔係好腫姐。白衫係第四日,效果越黎越明顯啦~修圖?唔洗LU。哈~


如果想maintain住最靚效果,建議每個星期進行2次療程,如有錢咪可以屋企都有部機又請個人返黎日做夜做囉~哈哈

About LPG
來自法國嘅LPG提供100%天然及非侵入性療程,採用Endermologie®專利技術可以活化細胞,為美容及醫療提供有效嘅療程,達到多項功效。

Thanks LPG~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...