星期一, 5月 01, 2017

今個夏天唔止要防曬,仲要Refresh Glowing Skin~RMK Makeup Base & Liquid Foundation



YEAH,我最愛嘅夏天黎啦~
一早去咗新加坡遇早嘆咗個SUMMER VACATION,回到家就真正踏入SUMMER TIME 啦~
今個夏天,我要做多好多好多戶外活動,但一反以往,今年我會更加著重防曬!講真,足足用左年幾去養返白小小D講膚色,唔想一下子又變返舊炭,皮膚曬差左就好難復完架啦。仲細咩,我都仲想扮細呃下飯食架麻。



睇返D舊相同舊BLOG,皮膚黑嘅我真係唔太好睇,但又冇理由因為怕黑而放棄我最愛嘅運動(其實已經足足有一年冇行山LU)。所以今年決定要做足防曬,唔只係運動期間,仲要係運動後都要做足,只要我係一刻清醒,無論人在室外或室內,都要做足防曬功夫。正好今個夏天就有RMK Makeup Base & Liquid Foundation,呢對高效防曬嘅孖寶,SIZE 細細,放係運動包包入面一d都唔佔空間,等我同大家分享下我係點樣用RMK黎keep Refresh Glowing Skin 啦.
左:RMK UV Liquid Foundation 防曬水漾粉底液 SPF50+ PA+++ 30ml $380
右:RMK Long Lasting UV 長效防曬底霜 SPF45 PA++++ 30ml $320



運動時,我當然會用返運動專用嘅防汗防水嘅SUN PROTECTOR 啦,但運動完後,洗完面就要第一時間補返個防曬,呢個時候就要靠 RMK Long Lasting UV 長效防曬底霜啦!



佢嘅質感水潤,上面後即時感覺到水感清爽嘅感覺,有高效防曬功能得黎仲一D都唔和黏笠,仲有即時控油降溫功效,用完佢就即刻可以上妝添,全日都keep住清爽!

每個女仔屋企都總有一兩支性能好,但質地麻麻嘅BB CREAM,HA,我都有~用RMK Long Lasting UV 長效防曬底霜黎MIX,呢支又愛又恨嘅BB CREAM 終於都用得著啦。水潤又易推好多,仲要雙個倍防曬(joking~) 



 

平常嘅我雖則只係塗下BB CREAM,但都總會遇到要化妝見人嘅時候~ 輪到RMK UV Liquid Foundation 防曬水漾粉底液出場啦~



 有效阻隔紫外線,防曬度數有成SPF50+咁都多,一常外出,室外室內用都夠晒用。佢話嘅質感透薄,顏色自然,遮瑕度高,我只要用佢話就已經唔洗再架concealar,黑眼圈都照遮到~薄薄一層已經夠晒,天氣咁熱都唔洗撻就厚粉啦。



因為平日都好少要用到底妝,所以補妝呢樣野我真係好少ALERT。有時化完個妝半日都冇就已經溶溶地,又有粉喺身,都不知幾樣衰。用RMK UV Liquid Foundation 就好少有溶粉情況出現,可以KEEP到全日咁滯,養懶人啦,我再懶D都仲得架~


THANKS RMK~


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...