星期日, 5月 21, 2017

冰火瘦腿去水腫~PPC冷暖纖腿王





冰火呢個TERM,你會聯想到D咩?

唔好諗衰野,我諗到好好味嘅Affogato,熱辣辣苦澀澀嘅咖啡配上冰凍甜蜜嘅雪糕,冰火共融下,互補不足,帶出優點再昇華~YUM,諗起都想食~

就係我呢個咁為食嘅性格,注定呢一世人都要加十倍努力去KEEP FIT!每日運動不可少,但對於我地呢D OL,每日過半嘅時間都係坐著嘅,就算運動再多,都BALANCE唔到,下半身長期癱瘓,水腫問題嚴重到一個點呀~




天生啤梨身型,下半身係強壯D架啦,加上下半身代謝慢易積水,唔識我嘅人,一睇我呢對象腿仲會以為我唔運動嘅添。不過我從來都冇放棄過,我一樣KEEP住針對下半身嘅運動同儀器TREATMENT同家中護理~早前用過亦介紹過嘅PPC神纖油燒脂依舊KEEP住用,近期加埋PPC冷暖纖腿王主力針對去水腫,效果比我想像中更要驚喜呢。




所謂冷暖纖腿王,當然就係同用後嘅溫度感覺有關啦,PPC冷暖纖腿王係第一款同時擁有冷熱感覺嘅修形纖體霜。透過冷熱交替,同一時間放鬆及舒緩肌肉、收縮及擴張血管,加速血液循環及新陳代謝,達到排水、修形及減水燈皮組織效果。

睇一睇D成份同作用先,PPC冷暖纖腿王主要有四大醫學成份:

Remoduline™ 瑞莫杜林:能促進血液循環、疏通淋巴排毒,擊退腿部水份積聚而引起的浮腫現象,令腿部回復美麗線條。

Kalpariane™ 棕藻調理因子:緊緻肌膚,改善鬆弛現象,可以瞬間提拉、緊致肌膚及修護老化的痕迹。

Adiporeguline™:改善橙皮紋,令肌膚變得更柔滑, 可刺激膠原蛋白及彈性蛋白的循環再生,令肌膚重現柔嫩,恢復彈性。

Caffeine 咖啡因:能有效排出多餘水份,加速循環代謝,幫助水腫消耗,有效令腿部肌膚回復彈性組織,重現柔順平滑的線條。

Phosphatidylcholine (PPC) 磷脂酰膽鹼:專為纖體而設的醫學成份,有助促進燃燒下半身的頑固囤積脂肪,完美曲線從此不再是夢想。



PPC冷暖纖腿王同樣都係來自韓國,由韓國藥廠一手包辦專研及製造。質地係水凝啫喱狀嘅,第一下塗上皮膚係清爽涼浸浸嘅,推開後就凝膠就化成水狀,容易被皮膚吸收。開頭係有小小卡皮膚,但過多年秒左右嘅按摩,待凝膠被完全吸收後,肌膚表面係清爽無比,更加會有好輕微嘅暖意。

建議使用方法有兩種:
1. 按壓療法:於局部位置按壓,有效刺激身體微循環,針對性排走體內多餘水分及減少局部脂肪
2. 按摩手法:塗上產品後,輕輕向上打圈按摩,待產品吸收後,於重點位置輕輕拍打,有助加速產品滲透

我早晚都會用PPC冷暖纖腿王,晚上用會比較落力D,得我分享一下小小心得啦,先會用PPC冷暖纖腿王按摩全腳,由腿腰、大腿、小腿、腳踝,塗勻及吸收後,我會再多加小小PPC燃脂精華油針對水腫及脂肪团積位置並加以按壓,如腰背、大腿內側、膝頭上方及後方、小腿上方及腳踝。按壓完,穿上瘦腿襪,再用按摩棒加強按摩水腫位置。

係呀,冇天生麗質,就係要加倍用功架啦~
大家一齊加油啦~

PPC冷暖纖腿王  優惠價: $230
全線萬寧獨家發售
網站: www.pharmera.com.hk


Thank you PPC冷暖纖腿王


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...