星期一, 6月 05, 2017

夏日必備,清爽淨肌潔面良物~ Philips VisaPure Advanced Purity 深層潔淨活膚套裝



我最愛嘅夏天黎到啦,又係瘋狂戶外活動同陽光玩遊戲嘅時候~
唔好以為戶外活動一定只有運動,山上下海,其實襯天氣好出外走走接觸下陽光對身體都非常有益架。當然唔好忘記最緊要嘅防曬,一定要做足呀~

呢個星期太陽咁猛,普通一層防曬又點夠丫,連我咁唔怕曬黑嘅都忍唔住要補防曬,但防曬補得多,又唔方便每次補前都卸妝洗面,防曬液分分鐘同D油脂污垢MIX埋堵塞毛孔,到時候面上一點點嘅唔係雀斑,而係頑固黑頭粉刺,咁就慘啦。

所以今日就要介紹一下幫我KEEP住毛孔潔淨嘅法寶--Philips VisaPure Advanced Purity 深層潔淨活膚套裝~



洗面儀,可能每個女仔屋企都有一部,但係咪真正做到深層清潔,清理隱藏污垢就真係要了解過先知。Philips VisaPure Advanced Purity 深層潔淨活膚套裝共有兩款刷頭,無論係刷頭嘅大小同毛質都有唔同,針對面部唔同部位嘅特別需要。做到深層清潔毛孔,徹底清除隱藏污垢,連同按摩滾輪,深層淨化舒緩肌膚。



上左&下左:NFC智能感應精細刷頭 
上中&下中:智能感應精細刷頭及活力按摩滾輪頭
上右&下右:深層潔淨刷頭



要徹底清除隱藏污垢同頑固黑頭粉刺,只是靠平時洗面,係咁易捽幾下有點夠呢。真正要做到深層清潔,就要FOLLOW適當潔面程序,Step 1 先深層潔淨毛孔、Step 2 精準潔淨頑固污垢、Step 3 按摩舒緩肌膚⋯⋯


深層潔面刷頭
Dual Motion 2D 微振+旋轉淨亮科技,混合20,000結合粗、幼兩種毛質,幼毛可深入徹底清潔毛孔,粗毛則帶走面部多餘污垢。不同層次深層清潔肌膚,疏通毛孔,更有效改善肌膚暗啞及死皮過厚問題。


普通用手洗面又點可以深入毛孔潔淨肌膚丫,由其喺夏天咁易出油嘅時候,就更加需要解決毛孔被阻塞問題。深層潔面刷頭不單子可以日日用,仲可以打出好細嘅潔面泡泡,細緻洗走每日面上嘅化妝品,減少污垢堵塞毛孔。唔止毛孔減少咗,洗面膏都用少咗添。


智能感應精細刷頭
全新設計嘅30秒精細潔淨程式,特別針對A-zone部位,刷毛非常細軟濃密,用來清潔面上輪廓啦隙位就最方便啦。佢仲特別加上NFC智能感應技術,自動感應調節不同旋速嘅潔淨程式,針對性清潔鼻翼、咀角等位置嘅粉刺同污垢。


Thank goodness 我由細到大都有士多啤梨鼻問題,好細個媽咪就教我黑頭係唔可以亂擠嘅,所以先KEEP到有今日嘅零毛孔美肌。而媽子教嘅同Philips VisaPure 建議既潔面程序同出一轍,每晚我都會係最容易錯污垢嘅位置,同清潔刷重點清潔。智能感應精細刷頭嘅刷毛唔單只又滑又細,仲有只能感應用最快最短嘅時間清潔毛孔,咁就唔怕洗面時肌膚過份拉扯出皺紋啦。


活力按摩滾輪頭
雙向旋轉按摩程式仿傚人手按摩,每分鐘指彈750次,可以促進淋巴引流,減少油脂分泌。每日3分鐘,舒緩肌肉、增加血液循環,提升肌膚吸收力。



面同頸呢D最容易積淋巴垃圾嘅位置,用埋VisaPure排出垃圾去水腫,方便唔洗我每晚按面咁攰啦~



無論係洗面定按摩模式,VisaPure都設有中、低力度配合不同位置使用。按一下弱,再按多一下就較強。



力度輕D就可以按埋眼肚,幫助排水啦~



每次遇到新嘅洗面儀器,去咗充電呢個步驟每次都令到我好頭痛。每次都希望可以有個充電座,每次用完就插返入座充電,乾淨又餘又唔會用用下冇電。遇到VisaPure,我終於夢想成真啦!



每次用完,只要插返入座就自動充電,真方便~

充電中仲有指示燈~

好好養成每日深層潔淨習慣,有VisaPure專用袋,呢排我密密出國,帶埋佢就更方便啦。


要KEEP住皮膚年輕,差再多護膚品都不及正確嘅洗面程序。毛孔夠乾淨,肌膚就會健康啦!簡單每日5分鐘,認真洗面卸妝,毛孔潔淨有返彈性,年輕零毛孔淨透肌膚,咪就係咁黎架囉~


Thanks Philips ~




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...