星期二, 6月 13, 2017

2小時即時染眉不脫色~ Maybelline Brow Tattoo 三日染眉膏


自從上次去台灣買過一支染眉膏後,我深深愛上左在家染眉呢一個動作。每次只需花一個鐘,就幾日都唔使畫眉。對於平日係咁易出下街買餸都要畫眉嘅我,呢個發明真係超方便呀。依家連美國No. 1 化妝品牌Maybelline New York都推出左三日染眉膏,梗係第一時間試試,同大家分享啦!





深明大家都愛染頭髮,所以MAYBELLINE Brow Tattoo 分別有3個色,MATCH返個髮色。我嘅頭髮唔深唔淺,一於試DARK BROWN啦。






MAYBELLINE NEW YORK Fashion Brow Tattoo 三日染眉膏 ($99*/5ml)
3 大產品特點:
-染眉效果自然持久,防水防油。
-染眉凝膠只需停留 2 小時,效果 3 天不脫色。
-溫和配方不會扯走眉毛。



每次接觸新染眉產品,都會FOCUS左去刷毛個度,睇黎刷頭易唔易用對一支染眉膏嚟講係非常重要,足以斷定佢嘅一生。MAYBELLINE Brow Tattoo 有獨有嘅防錯刷頭設計,每次落筆染眉膏嘅份量都啱啱好,唔好睇佢個刷頭齊束束,佢個毛質同硬度係非常容易控制,無論係畫眉頭定眉尾,都可以輕鬆畫出理想眉型。



就算真係好似我咁請盡畫左出界,只要立刻用棉棒抺走就OK架啦。



唔使五分鐘就完成染眉工序,而家就好好咁都等兩個鐘。唔知係自己有啲攰,定係染眉膏嘅味道有啲強烈,令到有小小頭痛,趁有兩個鐘頭時間都係瞓一陣先。


恰左兩個鐘瞓醒左頭痛冇晒,個人精神染眉凝膠都可以撕落趣黎啦。
每款染眉膏各有不同,Maybelline Brow Tattoo係要順毛撕嘅。下面嘅係錯誤示範,記得係要輕輕咁沿著眉毛生長方向撕,千祈唔好跟我下面呢個錯誤示範呀!



完成~ 染前染後真係好大分別呀。

每一次染眉都可以KEEP到3日。我就誇張啲,因為我成日做運動出汗成日洗面,所以去到第二日己經淡咗好多,不過眉形都喺度,淡淡嘅眉色唔化妝時啱啱好。



Maybelline Brow Tattoo 三日染眉膏防水防油,就算我去跑步唔畫眉唔洗怕做無眉娘之餘,更加唔洗膽心眉粉會染污糟我頂新色帽啦!


Thanks Maybelline~




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...