星期一, 9月 10, 2018

New skincare habit 每日15分鐘敷LEADERS Insolution 玫瑰花水補濕面膜 皮膚係feel得出的滑


自從轉左新lifestyle,由跑步轉到HIIT 同健身,加埋新嘅diet plan --> 16:8 intermittent fasting + Paleo base diet (avoiding proceeded food, dairy free, soy free, gluten free, grain free, sugar free.. ) my body feels the GREATEST EVER!! 身體有好明顯嘅變化。應該咁講,運動強度唔同咗,intake 都唔同咗,毒素少咗,真正可以同到身體溝通,係feel 得到個身體鐘意d乜,唔鐘意d乜。#ListenToYourBody



身體一樣,皮膚都係一樣。每次做完Intensive training,我都feel 到皮膚細胞當下嘅需要。以前好懶敷面,淨係搽厚d 護膚品就覺得夠,原來我皮膚要嘅反而係高度補濕防敏嘅即時補充品 (身體就需要good quality protein),基本護膚品薄薄一層就夠。



唔洗奇怪我每日d時間都咁爭分奪秒,點解仲可以做咁多嘢,只要好好善用multi-tasking,每日都訂下一個gameplan就達成到架啦,我嘅生活就係咁規律架啦。一朝5點半起身,訂好當日嘅運動、diet、同衣著,6點開始運動,7點前要沖好涼準備返工,7點半出門口。



30分鐘時間要吹頭敷面化妝換衫,可以喺吹頭時偷d時間敷面。我偏向多用薄身面膜紙,好似LEADERS Insolution玫瑰花水補濕面膜,貪佢夠貼面敷嘅時間又唔洗好長,我吹住頭黎敷,面膜都係咁緊貼皮膚。另一好處就係唔洗怕吹頭嘅熱風會吹傷皮膚丫麻。



呢類型嘅PAPER MASK 大多嘅精華分子都較細,易d吸收達到即時效果,正因為咁,高效同低敏同樣重要。以往我好怕敷paper mask,因為試過敏感生粒粒,面膜 “精華” 留晒係毛孔深深處,美容師要用針先可以整返出黎。LEADERS Insolution玫瑰花水補濕面膜 含有嘅都係天成份,特別係保加利亞玫瑰水同德國洋甘菊,可以高度補濕之餘,仲有抗敏作用,做完運動皮膚通常都好sensetive,敷呢個mask 就最穩陣!



PS, 點解我揀晨早敷mask? 因為呢款mask 有即時補水效果,做完運動,身體要補充大量水份,唔呢個時間飲多d 水同保濕,皮膚好似dry out架,見得太多做運動嘅人,冇好好照顧埋皮膚,攪到好乾好巢。



做完運動,沖涼洗面後,偷15分鐘時間吹頭換衫同敷面,敷完拍拍按摩幫助吸收,皮膚cool down 返,夠水又彈滑,上妝都易d 貼d 架。





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...