星期四, 9月 20, 2018

完全被億嘉國際 MAIONE 產品名吸引 - 青春定格 好用嗎?

完全被億嘉國際 MAIONE 產品名:青春定格吸引
最近常看到網友說億嘉國際 MAIONE,很好奇

"35歲前就要用Anti-aging 產品喇!" 而我就25歲開始用,MAIONE更是今期心頭好。我認為如果想要真正的Anti-aging,應該喺皮膚狀態要好嘅時候用,等皮膚差咗先黎 "逆轉",要花上嘅心機同時間真係要倍數咁增加。

由媽媽身上學到的美容小智慧,加上長大後從事美容呢行,知道抗衰老比任何一個美容範疇更重要,抗衰老= 皮膚緊緻= 毛孔不下垂= 毛孔細緻
深層滋潤= 水油平衡= 減少黑頭油脂粒
對抗污染= 去黃去暗啞,亦都冇咁易出斑

以上都係我個人嘅概念,唔一定啱,不過到今個10月就到3字頭嘅一半,皮膚都重keep 得好好, 唔洗化妝上粉左遮右遮,我相信呢個概念都唔差得去邊嘅。




好啦,入返正題。

話說用開嘅神仙水就用完啦,心思思上試下新嘢 (搵下有冇同樣好嘅Anti-aging 產品),剛好問開朋友,佢最近接觸緊億嘉國際MAIONE 產品,問我有冇興趣試。「青春定格」呢個產品名真係好吸引,上網睇睇原來佢地嘅皇牌 MAIONE青春定格原液 都幾多人討論,加上產品採用嘅都係天然植物原料,亦通過歐盟化妝品安全報告 (CPSR),以及香港、美國新加坡等國家的安全檢測認證 ,好呀,一於試下先!



(朋友好闊佬,一黎就比晒成SET 我用)

介紹下先,左起
MAIONE 青春無瑕潔面乳
MAIONE 青春定格原液
MAIONE 青春密碼精華液
MAIONE 青春呵護隔離乳
MAIONE 青春滋養面膜

今次我就想重點分享下我用MAIONE 青春定格原液 及 MAIONE 青春密碼精華液嘅感覺。




先分享MAIONE 青春定格原液
In general,MAIONE產品都無香料、色素、化學防腐劑等等,對於我對香味咁敏感嘅用家真係大大加分。

而MAIONE 青春定格原液 重點賣點一瓶多效,一支蘊含修護、亮白和保濕力量,一支已可取代爽膚水、精華、日夜霜、眼霜... 用過後就知道佢有幾滋潤,一瓶多效真係無可口非,當然,每早晚嘅基本護膚程序我仍覺得要做到足會比較好,呢支一瓶多效就係BONUS 啦!



我特別喜歡佢嘅噴咀設計,我近排染上咗「一冇野做就做運動」嘅習慣,出過一身汗,洗個面,噴兩下,舒緩滋潤下皮膚,休息一陣再繼續,呢個噴咀真係啱晒我用~



佢嘅份子都好細,噴過2秒就被皮膚吸收,塊面唔會留水珠濕滴滴,呢個都加分。 


另外到 MAIONE 青春密碼精華液

講到抗衰老,最重點要大大補足嘅一定係膠原,膠原係維持肌膚水份、彈性同修護能力嘅最大一環,所以有效提升膠原嘅MAIONE 青春密碼精華液 又有分加喇。佢嘅水解膠原蛋白成份,有效進入肌底,給肌膚由內而外嘅滋潤,提升over all嘅肌膚質素,提高修護能力。



說到質地,MAIONE 青春密碼精華液

係我喜歡嘅黏黏精華液,但不會太稠,一泵份量就夠同全面頸,質地厚實易推,吸收前留有一點空間比我按摩,用後又唔會有油膩感,啱晒乾皮膚嘅我用,加分加分。



雖則只係用左大約2星期,但感覺真係唔錯,so far 皮膚狀態都冇DROP 過,雖則抗衰老產品都要用上一兩個月先可以見到效果,但在我呢類long term anti-aging user 黎講,狀態冇差到其實已經係產品嘅功勞,有興趣嘅不妨考慮一下。








----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...