星期日, 9月 23, 2018

What's in my gym bag? 唯一護膚品 Yves Rocher HYDRA VÉGÉTAL 極緻滲透保濕精華


睇緊文嘅你,如果有Follow 我IG 嘅應該都知呢排我運動上癮,唔止堅持我每朝6點嘅運動習慣, 我仲JOIN 埋Boxing 同Yoga。



大家都以為我想減肥先咁勤力,but I am already over with that… 依家嘅我係追求肌肉同線條,所以要減少LISS Cardio,加強HIIT Cardio 同Weight Lifting。短短5分鐘就已經爆汗,比起以前跑步,真係feel 到burn 好多,汗流得更多。最明顯嘅係水腫問題改善咗,皮膚都因為排汗排毒多左所以滑咗hehe。



每次我外出做完運動都唔會即時沖涼,始終覺得返屋企沖會舒服d (小小潔癖咁啦)。洗個手洗個面就9秒9衝回家,所以我嘅GYM BAG 入面唔會有shampoo 同shower gel,只有YvesRocher HYDRA VÉGÉTAL極緻滲透保濕精華。



佢之可以榮登我嘅GYM BAG 唯一SKINCARE 嘅寶座皆因佢分子超微細,一下子就滲透皮膚,仲要保水度夠高,單係同佢已經夠滋潤。雖然返屋企嘅路程只係45分鐘,但因為佢有48小時無間斷補水,就算我真係Hea行,睇下野,食完野先返屋企都唔怕肌膚缺水。



再者,運動後皮膚都係處於active 狀態,除左會透過流汗去調節體溫,毛孔撐到最大呼吸,增加肌膚含氧量。所以呢個時侯皮膚真係好sensative,我一定會用天然底敏嘅產品 (雖然平時只會用呢d,不過運動後我會更特別留意)。YvesRocher HYDRA VÉGÉTAL極緻滲透保濕精華天然成份唔只有高達90%,仲不含礦物油、人造色素及防腐劑,咁先用得安心丫麻。


平時用,洗面爽膚後一粒豆大小已經夠用全面,但運動後皮膚有咁大補水需求,我就會用多小小,比多d天然養份皮膚,加速肌膚降溫,仲可以紓緩皮膚收歛毛孔添。



用完清爽舒服,加上做完運動出身汗,成個人都好REFREASHING!!! 呢個WORKOUT ROUTINE 真係太令我沉迷喇!

植萃活水系列HYDRA VÉGÉTAL極緻滲透保濕精華 (HK$270 / 30ML)


產品由Dear Beauty: www.dearbeauty.com及 Yves Rocher HK 提供



YVES ROCHER BOUTIQUES 門市
專門店:
香港區
銅鑼灣東角Laforet地下19鋪
銅鑼灣皇室堡109B舖
太古康怡廣場北座1樓N1FE
香港仔利港中心G28舖
港鐵中環站E12號舖 (9月中開幕)

九龍區
旺角彌敦道700號T.O.P地下G16舖
深水埗西九龍中心222舖
樂富廣場3178舖*
黃大仙中心南館UG43C舖*
鑽石山荷里活廣場240舖*
九龍灣淘大商場G111舖

新界區
荃灣千色匯二期千色Citistore地下化妝部
葵芳新都會廣場433內舖
馬鞍山新港城中心2095舖
大埔新達廣場057舖*
屯門市廣場1期1樓1080號
元朗形點2期A172舖
上水新都廣場L2層舖
天水圍頌富廣場N115舖
天水圍天耀商場L007舖*
油塘大本型廣場117舖
將軍澳東港城131舖

美容中心:
旺角雅蘭中心二期901-902舖
荃灣千色匯I 1002舖
沙田新城市商業大廈403舖
(*附設美容部) 

#YvesRocherHK #MyLittleBluePotion #HydraVegetal #植萃活水系列#‎Dearbeauty #DearbeautyHK @YvesRocherHongKong @dearbeautyasia @yvesrocherhk @dearbeautyhk





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...