星期三, 11月 28, 2018

打破囤積脂肪、衝破減肥平台期~ elyze CoolSculpting 冷凍溶脂

2018年仲有個半月就完,又係時間做下self-assessment 再定新目標。
去年同自己講過身體同身形都要再fit d,唔只係一味減肥,仲要減得健康同均稱。以前淨係識跑步,一口氣跑十公里完全無難度。食方面就淨係食菜唔食肉,身體喺唔夠蛋白質下,只有用muscle 黎做能源,keep fit keep fat。跑再多對腳都係比一層厚厚嘅脂肪包住,一d都唔似係跑人。



天秤座特別介意別人目光,雖然我已經年到卅中,但都想人生有過一段時間被人見到我健美過,再過多幾年代謝減慢左,唔好話瘦丫,唔肥已經要感恩喇。

所以年頭我開始搵左營養師調理身體,順便教我飲食同運動上嘅調節。
(係佢教左我咁多,我先至有依家咁了解自己身體,好多謝佢呀!)


4月份,去左elyze 再做CoolSculpting 冷凍溶脂療程,減一減大腿脂肪。講真,針對大腿內側嘅運動唔係冇,但真係要好努力去做,仲要過程都幾漫長先有效果,再者 減脂不由人,分分鐘做咗咁多運動,肌肉大咗但仲係比厚厚嘅脂肪包住,攪到對腳越做越粗 sigh。而冷凍溶脂一次就可以定位減走22%脂肪細胞,真係修身人士嘅恩物。



詳細療程原理同經過可以睇返我上一篇分享:


因為凋亡嘅脂肪細胞會經由身體自然排出體外,效果會於2-3個月內呈現。所以6月份開始見到CoolSculpting 嘅成效,大腿中間兩塊肉真係細返晒。與此同時,我嘅運動習慣都慢慢改變,開始了Full body HIIT,飲食上都有好大變動,就係食返多好多肉了。



7/8月份,CoolSculpting效果最靚一刻,咁難得可以減少咗大腿脂肪,點可以就咁比佢停,我開始追求線條,腿上線條及腹上線條。運動就要加碼,每日HIIT 再加強度,亦開始了每週BOXING/ YOGA



整個過程我都不斷感受自己,再去作出改變,真係好感恩,因為我終於搵到一個啱我嘅修身法。都係多得CoolSculpting 冷凍溶脂療程,幫我打破積脂肪外,仲助破埋平台期呢~



自信係由對腳開始返黎架,見到result 更加有動力去運動。上個月去旅行,自信地著白褲,睇返相中嘅自己都感受到呢份自信的氣場。果然有自信嘅女人真係靚d,XDXD



如果你想擁有長腿,減走大脾內側脂肪,即刻上http://bit.ly/EKOLG1118A 登記免費脂肪分析,睇你係咪合適做冷凍溶脂療程,依家登記仲送妳RF深層擊脂療程體驗1次!


About elyze
2005年成立至今,elyze憑藉獲美國FDA及歐盟CE安全及功效認證的技術,配合專業治療師團隊,為妳訂定個人化修形方案,Shape出更美線條,令妳更欣賞自己

療程部位需要次數http://www.elyze.com.hk/index.php
elyze 真實客人及博客療程效果對比http://www.elyze.com.hk/blogger/blogger.php

elyze分店地點
金鐘太古廣場 (電話: 2778 2220) 
銅鑼灣時代廣場 (電話: 2506 2008/ 2506 1002)
尖沙咀北京道1 (電話: 2970 3881) 
旺角朗豪坊 (電話: 3766 0288)

www.elyze.com.hk
www.facebook.com/elyze.HongKong
www.instagram.com/elyzehk
www.youtube.com/user/elyzehk





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...