星期二, 3月 18, 2008

有人好小家

我唔明d人點解咁大個人都咁小家.


我係呢道大約年半左右啦..


一入黎個時, 有人好重用我, Q都比我做話人手唔夠, 叫我幫幫手1-2個星期. 好啦, 橫店一開始都唔係好多野做, 咪幫下手LOR, ARTWORK, 出辦呀, 訂辦呀, 寄辦呀, MANUAL, MANUAL, 報價比客呀, VENDOR 要報價呀, 同客溝通呀……. 冇所謂, 當時我係新人, 公司又剛剛重整左架構, 幫下手都好應該, 何況佢話1-2個星期, 1-2個星期後我就可以開始TAKE CAREMARKETING D …..


點知…. 直到依家,  我都係未試過真真正正去做MARKETING 我重係中間,乜都要做, 乜會都要開, 又要見客,  同事眼中我只係一個GRAPHIC ASSISTANT, 但係你請我黎係做MARKETING , 你叫我係GRAPHIC幫下手架咋, 我卡片上都係MARKETING ASSISTANT, CONTRACT都係寫MARKETING ASSISTANT.


我當然唔甘心, 要走我走你又覺得我負左你, 好心啦, 有眼都見到我入左黎半年後你就已經放左我埋一邊. 開頭又話我睇好你, D成績比我睇, 到我有好比心機去做, 你又覺得理所當然, 我入黎頭3個月冇一次係早過7點走過 , 你依家居然話我唔放個心同時間係公司.


我要走, 你唔同我傾下, 重要調我位, 開會叫我唔洗黎, 同我上頭調開到冇雷公咁遠, D單有事又要THRU 上頭唔可以直接問你, D 工作又唔SHIFT,係死要我係走前做晒D, 我都算啦. 重要係我比信第2日已經IN 人即請, 你有冇病呀, 你想當我透明, 我堅可以透明比你睇架~~ 你講一句, 我即係公司打NDS, 唔做你D野.


大佬, 你洗唔洗小家到要我每做一樣野, 出一樣野比客同廠都要我比上頭過目先呀, 你怕我玩你呀? 你係小人, 我唔係LOR~~我唔緊要, 我醒目, 一早將D單氹晒出黎, 冇架, 日子我定左, 做唔做得晒我都係個日走, 你咁堅, 你咪係咁叫你D人去CHECKD LOR, 又唔係做死我. 你搵佢地黎攪, 煩到佢地, 佢地已經忙到嘔血, 你咪再加多D WORKLOAD 去佢地道LOR, 你份人係咁架啦, 把口衰到係我地面前, 同事背後話佢唔係一個人,係一部機器


我唔理, 安守本分…… 但係超難熬~~~


各同事, 多謝你地~~共勉之


天下烏鴉一樣黑~~天下老細一樣賤~~


我是憤怒


6 則留言:

  1. 這間公司就是這麼現實的啦, 一見你跟其他人尾來眼去, 講多句話就認定你很閒, 沒事做~
    老實說在這裡真的像坐牢一樣, 腳一踏進公司的門口, 就代表你的精神跟肉體都完完全全屬於公司囉, 跟機器跟本沒兩樣, 還被監視, 完全沒有當我們是人啊~ 到底你當我什麼???.... 人家口說we are family, 可是那有真正的實現呢~
    其實我真的很羡慕你終於可以離開這個鬼地方, 可我啦, 我還是要繼續努力, 你到了新的地方要繼續努力喔,  可以的話幫我打聽一下消息~........ 加油~
    [版主回覆03/18/2008 22:56:00]你要繼續努力唔好放棄搵工呀, 幸福離你不遠~~

    回覆刪除
  2. 唉~個個老細都---> 哥前哥後三分險,出晒口術留住你,博你入局唔要面,過橋抽版佢至醒~反轉豬肚就係C~~加油,Gi Gi唔想捱都要捱埋佢了~

    回覆刪除
  3. 老板就係咁ga la...得寵時就嘜都得,唔信你時一句都唔會同你講,就算你真心對佢好都唔會領情.所以伴官如伴虎lor..又上一課la...

    回覆刪除
  4. 似乎你們好像在地獄多過在打工wor..... 無論如何, 樂觀面對每一天吧. 世界不能改變, 但是我們心態可以改變.

    回覆刪除
  5. 21日黎唔到sorry le~不過我相信我地好快可以見面:) Happy Easter~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...