星期三, 2月 25, 2009

OPI 試色


OPI既火係公司都慶左2-3個星期 (燃火人係我~~哈哈)
由搵賣家, 比價, 睇相, 落單, 比$$, 收貨一手包辦.
搵到一個靚價, 個個同事都心郁郁啦.. 一買就買左咁多..
打令都話.. 傻架? 邊有人買人9百幾蚊指甲油架..
傻啦, 傻啦, 我只買左2支...
但我唔單保好用我會繼續買...
Show 下的色先~~



# NLH19 PASSION 我叫佢健康粉紅, 擦左之後指甲望落好健康


 
# DS022 FANTASY 隻藍色靚到唔想講野..



 
D色就好夠靚啦, 又夠光...又LONG LAST, 擦一層已經好出色 (以上都係只擦左一層), 最緊要係.. 好super快乾呀~~~ 啱晒我呢d冇耐性既人~.. 我諗我會繼續入多D唔同色系..



ps..我d指甲愈來愈薄, 如果唔擦指油厚d就會好易斷 (入晒肉, 痛到入心呀..)
可能係自己住, 要成日做家務..
打令上網research, 鈣質或蛋白質係對指甲好..
所以佢買左呢個比我, 我日日都食


 
後記.. 開始左一日一盒奶2年.. 去年中去fancl check骨質,
d姐姐都係話我d骨好唔得... 話我個身體唔'鎖鈣'...
(車, 我已經聽唔知邊個講要係25歲之前勁飲奶架啦wor..)
=.=" 其實fancl d 機準唔準架... 定係佢想sell我野咋..


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...