星期五, 6月 26, 2009

Facial trail @ Reenex

話說之前係ztyle
見到有d sis 想去reenex 試下個facial trail,

我二話不說,
就book 左去做lu... hahaha.

 

reenex
唔係一般美容院, 唔會有個好舒服既房放晒香薰dim晒燈咁..

更加唔會有按摩修眉,

因為佢係一個醫學美容所..

 

首先個nurse比左份form 我填, 叫我寫底自覺有既concern. (我tick左 斑, 眼紋,
毛孔粗大)

之後佢就同我講解皮膚生長週期, 同埋因污染問題而令角質加厚.. (雖然聽過9百幾次,
不過我都好耐心聽..) 佢建議我做CPS更生活膚療程..

 



之前佢就幫我同bioderma卸妝, 同用neostrata 洗面, 呢2個牌子都係佢地代理,
佢地公司都係同佢地既product.

(連療程都係同neostrata...... 之後大家應該估到我想講咩..... 等等,
等我講埋個過程~)

 

塊面乾淨晒,
佢就同10級強光照我塊面, 叫我了解一下自己面上既問題 (大佬呀, 你用牙醫用既燈黎照我....
我連毛孔入面有咩都見到啦..)

係強光下,
加上剛洗完面, 我d斑睇上去深左3度... =.=" )

不過佢都好老實,
話我眼紋, 毛孔粗大只係心理作用... 重話我d皮膚好細, 冇乜問題..

(起碼佢唔會對我塊面評到地底泥咁..呢一點比一個""啦.. ) 

 

好, 開始療程....
佢提我, 全個過程講合上眼睛....

佢同左neostrata 既 gel plus 掃2層係我面上 (gel plus
好多有用neostrata既sis都有用過)

之後就話用'冷風'吹我塊面.. ('冷風'既感覺, 唔冷亦唔強)

之後就再用neutralise 噴向我全面2次..(其間佢話. 丫, 你塊面吸收力都幾好架wor
"")

佢再加紗布係我面上,
再用'冷風'吹我塊面'

我好奇,
開小小眼睇下'冷風' 係咩.... 車... 佢用阿婆用個d手提電風扇去吹我塊面.. 咁就叫冷風?? =.="

 

做完,
成個療程只係10分鐘..... $730一次.... 1set 做12次.....

nurse比左d
before after 我睇... 相中太太重做埋打斑....

心諗..
如果我比成8-9千 + 打斑= 成皮野, 得到呢個result... 我唔會滿意lor...  =.="
=.="=.="

 

一支gel plus
都只係$2xx, 你又唔係幫我做機, 我唔好自己係屋企做~~ 

不過,
佢都冇好hard sell 我... (可能佢都feel 到我係唔會join)
重送左好多野比我tim~""


 

3x讚 vs
5x=.="

大家自己諗啦....

4 則留言:

  1. 我都上過去一次比人sell到暈~~~~~ (bty 我個fd話ok唔駛問啦,唔該~)

    回覆刪除
  2. 我都上過去一次比人sell到暈~~~~~ (bty 我個fd話ok唔駛問啦,唔該~)
    [版主回覆06/30/2009 09:54:00]我果個又冇sell 得好勁wor~~
    thanks your frd for understanding..
    d con 睇成點呀??

    回覆刪除
  3. 我都試過, 不過佢足足sell左我45分鐘, 先放我走
    [版主回覆06/30/2009 09:54:00]佢都係sell左我15分鐘左右.
    因為我同佢講我冇$$ 冇card~~~

    回覆刪除
  4. 我下星期一會去試它的free treatment wor, 都是不要抱太大期望啦!
    [版主回覆06/30/2009 09:55:00]又唔係咁講既~~ 都真係feel到做左之後吸引好左既~~
    不過佢一定sell 得你好勁, 你要諗定計仔閃啦~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...