星期日, 6月 21, 2009

[犧牲色相之作] Octard 遮暇霜

今次真係犧牲色相啦, 為左比大家睇清楚Octard 遮暇霜既真正功效,

阿gi決定素面上陣....


話說, 之前去ivy老師道做MU DEMO時, 老師用左一盒'野'係我面上.

之後我D曬斑就唔見晒啦~~



我係一個愛享受日光浴既人, 多年來既'戰績' 大家係有目共睹既~~(呢張相PO過好多次, 唔怕再PO多次啦 ~~唉~~)



好, 介紹返今日既主角先~~ IVY老師話, 係台灣買會平HK 一半~~ 不過HK買都唔貴, $8X @ 龍成


裡面係咁既.. 上次唔小心, 跌左個蓋上去....




用法: 底妝後用化妝卜貼2-3下(SORRY, 指甲油未擦淨~)




上左卜好似好深色~~ 其實唔係架~~ 我用既係#51, 白滑妹可以用淺一度都得~~ (右上角的係薰衣草)


素面GI黎啦~~~ @@ (我只係上左小小LOREAL MAKE UP BASE, 唔上底妝, 比大家睇新d~)


望望右~~









望望左~~





靚晒~~ 上埋底妝效果更出色~~


我唔願去打斑, 因為打左我都係會去曬.


淡斑?? 我咁曬法. skii係我面上都唔會發揮到功效啦~~


去斑膏?? 我有諗過買 eldoquin forte 4% 但係我怕死呀~~ 爛面咁點算@@


美人們~~好野呀今次~~


謝謝收看


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...