星期日, 7月 19, 2009

新寵 - YSL 唇彩 (內有LIPGLOSS比較 - NARS & BOBBI BROWN)


幾個月之前買既YSL 唇彩, 因為正在用NARS既原因, 所以比我放埋左一邊~~

前幾日為化妝台加左幾個箱仔, 發現左到佢, 就忍唔住開佢黎玩下...

一玩之下... 就深深愛上左佢啦..

(變左NARS比我放埋左一邊, 放心, 佢都係我手袋入面,
不過就YSL較常用)

愛上YSL原因...

顏色:
同我既唇色好近, 返工搽就fit fit

香味: 有輕輕既薄荷香, 好清新,
夏天用就好爽~~

光澤:
有光, 不過唔會好似搽左豬油咁~ 好自然既~

潤澤:
呢點真係好suprise 我, 好潤, 上之前唔洗上潤膚膏

質地:
其實感覺就好似潤膚膏, 唔笠, 唔'張', 唔痴. 亦冇一般唇彩咁痴頭髮

耐久:
都唔錯, 過左好耐都係好潤, 飲水都冇問題. 顏色方面, 因為太近我唇色,
我就睇唔到個色耐唔耐啦~~   

其他:
佢重有spf 10呀~

 

比較:

請左2位佳麗一齊比試下.

左YSL #4

中BOBBI BROWN #PEARL SUGAR 8
右NARS #CHIHUAHUA
(本身偏愛NUDE色)

掃頭


上手色
(bobbi brown 實在太珠光, 係閃光下係冇料到=.=")





 


好, 黎上咀~~ 先比個乜都冇既咀大家睇~~ 唔~~ 都幾健康, 冇甩皮~

YSL: 易推同好均勻, 2-3下已經OK, 可以唔洗照鏡畫..(懶人). 光澤. 個色好真實亦好LONG LASTING, 過左好耐都好潤..

Bobbi brown 真的很難推, 要好有心機上先可以均勻.. 有掃痕, 唔知佢想點, 黏到爆炸. 唔洗幾分鐘個唇就痴笠笠, 唇紋都浮埋出黎. 不過上咀個下個色又幾靚既~

NARS, 好正啦, 乜都唔洗講, 色夠真, 夠潤, 易推又均勻, 光澤度WIN晒~ 最LONG LASTING 係佢啦~~  擦左出黎個咀水水潤潤咁~



痴笠測試
1.
頭髮測試
(先將頭髮輕輕放上咀, 再放手, 當比大風吹咁, 睇下有幾多頭髮黏左上咀)


乜都唔講, 自己睇~
<--送比BB LIP GLOSS 既~

咩料呀, GEL頭呀.... (我之後係要去洗頭LOR)


2.
面油紙測試 (問打令借左3張面油紙, 放上咀5秒, 睇下LIP GLOSS 既含油份有幾多)

都滿意既~~

成口油 (但光澤度又不及其他2位~)

最滿意~~ 佢係最光澤, 返而最小油份
價格:

ysl:
$155

bobbi
brown: $160

NARS: $210


結論, 最好當然係NARS啦~ 不過YSL 都不過不失, SO FAR都冇咩令我唔滿意~ 不過BB就..... 唉~

 

謝謝收看~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...