星期二, 8月 04, 2009

今年書展,看看誰才是「王」道!!

SORRY, 太耐冇UPDATE,
當記錄啦. 因為呢篇一定要係YBLOG出現記底~~

07-26

又到書展啦,
我唔敢自稱'書虫', 比起好多人可以一日KO一本書同埋乜書都睇既, 我只可以話, 我只會對我愛看既書才能提起興趣~

中文唔好, 睇字睇得慢, 冇計啦~~


近年書展我有參與,
為左係要支持大王 - 王貽興啦~

記得上年佢出左5本書, 重要有一本係字典咁厚....

不過左為支持佢, 我都將佢地搬返屋企~

細心閱讀, 有時都會好有共鳴架~

今年大王離開左公仔箱, 專心寫書.
驚人地出左15本.

有D係講愛情, 有D係手繪, 有兒時回憶, 有城中話題, 亦有出勵志書同小說.

雖然唔係每個TOPIC 都係my cup of
tea.
但為左支持佢……

吓???? 傻啦唔係唔係,

冇冇冇, 我冇買晒15本呀, 我只買左12本.

(因為有其他個d我係3樓搵唔到, 唔緊要既, 遲d出去書局買返啦)




圖中












<原來戀愛1> 並唔係書展新書. 不過都有得買, 睇埋出黎係因為我想向大家推呢本, 入面既愛情觀對我黎講好有共鳴呀~~


當然有去搵佢簽名tim 啦~~


如果大家有興趣, 就快d去書展買王貽興既書啦~~

另外, 書展中, 小妹做左一個創舉....

就係同<人扮公仔>影相......

係敗金陪同下, 佢為左同小豆豆影左一張相...

相信連好友敗金都唔知, 我對
<人扮公仔>或小丑係有惡懼..

小時係 peter pan...... (唔知大家重記唔記得~ 死, 爆左自己年齡出黎~~~哈哈哈...)

個時可以得2-3歲, 不過我好記得比佢地怕到喊個情景...

到依家, 就算去到disney land, 我都只係離遠咁同d卡通影相~~ (佢唔行埋黎, 我唔驚咁lor)

所以..... 今年書展~~ 我誰才是「王」道!! 哈哈哈~


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...