星期四, 8月 06, 2009

M.A.C 柔礦迷彩Colour Craft乳白粉紅唇膏

係眾化妝用品中, 我既至愛收藏品可算係唇部產品.

個人認為唇係全個妝既點綴,
如只需淡淡既眼妝或胭脂再加粉紅唇蜜就可以突出到少女味道.

或用較深色既唇膏來突顯貴氣~

就算係同一個妝,
有時亦可以改變唇色或gloosy度去改變妝容風格

 


M.A.C夏季第三波主打「柔礦迷彩Colour Craft」系列中既唇膏當然亦係我既囊中物.

Color Craft
系列主打用
萃取於阿爾卑斯山脈礦物水+酵母保濕菁華+
24小時人手烘培奢華製作而成.

相信對於唇膏既光澤度, 水潤度及顯色度都會有一定既影響. 

 

LIPSTICK唇膏


零售價 $
125

 

眾多Color Craft 系列既唇膏中,
我特別揀選乳白粉紅色...



 

其實我一直都好想擁有一支合心水既乳白粉紅色..

當然, 要搵就一d都唔難搵,
好多大牌都會有出近似既顏色.

可惜既係, 佢地既水潤度及顯色度就未能合我心意.

大概係我未遇上,
我用過既大大小小乳白粉紅色唇膏大都要先用concealer來打淡唇身本色,至能突顯出唇膏既顏色.

另或必定要先上護唇膏, 後上唇蜜, 否則唇紋暴現,
龜裂到病人一樣..

 

我先將MAC既COLOUR
CRAFTED試上手比大家睇..


其實上手既第一下已足夠令我尖叫, 真係好好畫~~
感覺好好呀~

就算佢係唇膏, 都可以做到非常GLOSSY既效果~ 讚

顏色亦好靚, 睇上去好GLOSSY, 唔似一般既唇膏咁乾  (MAC 唇膏既風格)

 

好, 上咀睇睇,
為求最真實既試色效果, 我上咀之前係冇擦護唇膏既~


顯色度同象真度都好高. 完全唔雖要用LIP
CONCEALAR打底.

我本身唇色都唔太淺, 而MAC呢支APPLY左係我唇上有咁出色既效果真係讚呀 . 

冇用護唇膏打底都已經好好擦, 一D都唔乾~~  


只係上左一層, D色已經好均勻 ,



MAC既唇膏本身已經幾GLOSSY, 唔上LIP
GLOSS都可以呀.  

MAC 既唇膏我真係好滿意,
再加上一支一直以來都想要既色有如此好效果.

我好開心~~ 終於搵到一支合適又唔貴既乳白粉紅色唇膏啦~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...