星期四, 8月 06, 2009

送給親愛的妳們: 香薰記~ (下期預告: 香薰應用)



認識我既都知我係香薰迷, 迷既程度去到有咩都滴2滴香薰先用.


Face Cream , body lotion, mask, bath, 時時都點著香薰令屋企香噴噴.


有時亦會係自己既公仔上面or 枕頭上滴小小油等佢地都香香地, 又會令自己好瞓d~


 


最近身邊姐妹都受左我既影響, 對香薰好有興趣.


所以我搵左好多資料, 簡單綜合左以下幾種香薰既用處. (亦係我偏愛既香薰唷~)


 


不過大家用之前都要小心唷, 因為100% 純精油係唔可以直接用係皮膚上, 要先用底油稀釋先好運用呀. 或每次加1-2滴用面霜/面膜亦可~


 


如要係家中燃點, 要小心火種呀~ 確保空氣流通. 我就係用電香薰爐既, 因為上次差d火觸呀~ 只係盤中加入8成水再加入5-8滴香薰 (視乎房間大小) 建議買大盤既香薰爐.


無印有賣一粒碟片咁既野, 好好用, 滴3滴係上面放係睡房, 成房都香噴噴. 我習慣睡前點薰衣草+玫瑰+甜橙, 真係好RELAX, 好好瞓~


 


調配香薰時亦要小心, 因為唔係每隻香薰都可以mix~ 為免中毒, 初學者先問一問BA, 或每次只用一款油好啦~


 


以下提及既精油有: 檸檬、薑花、橙花、茉莉、依蘭依蘭、玫瑰、西柚、乳香、薰衣草、天竺葵、佛手柑、檸檬草、迷迭香、檀香、薄荷、甜橙


提昇情緒的香薰


情緒低落: 橙花、茉莉、依蘭依蘭、玫瑰、西柚、蜜柑、乳香、薰衣草、天竺葵、甜橙


焦躁: 橙花、依蘭、薰衣草


精神集中: 檸檬、薑花、依蘭依蘭、佛手柑、檸檬草、迷迭香


增強記憶力: 薑花、檸檬、西柚、迷迭香


增強自信西柚、茉莉、薑花、佛手柑、迷迭香


性冷感: 玫瑰、依蘭依蘭、茉莉、檀香


紓緩身體不適的香薰


失眠: 檀香、薰衣草、天竺葵、甜橙


疲勞: 沒藥


頭痛: 薑花、薰衣草、迷迭香


感冒: 檸檬、乳香、薰衣草、甜橙


傷風咳嗽薑花、乳香、沒藥


喉痛: 沒藥、薑花


哮喘、支氣管炎、氣喘、呼吸道感染: 薄荷、沒藥、甜橙


消化不良: 薑花、佛手柑


發覺自己有體臭: 佛手柑


減肥排水減重: 西柚、乳香


肌肉疼痛: 薑花、迷迭香


便秘: 薑花、甜橙


抽筋: 薑花、依蘭依蘭


女士調理身體: 玫瑰


經痛: 薄荷、茉莉


更年期情緒不穩: 茉莉、天竺葵



改善皮膚和髮質的香薰


抗氧化: 茶花和綠茶香薰。


毛孔粗大: 甜橙


抗皺: 玫瑰甜橙


黑頭、粉刺: 薄荷


暗瘡: 沒藥、茶樹、薰衣草、佛手柑


皮膚敏感: 茉莉、橙花、玫瑰


脫髮: 檸檬、迷迭香


膚色暗淡: 甜橙



其他


驅蟲: 天竺葵、薰衣草


殺菌: 薰衣草、茶樹、檸檬


希望你搵到一支適合你既香薰啦~


預告: 香薰應用


(唔識應用既sis可以等下一篇文唷~)



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...