星期日, 8月 09, 2009

Oreo Cheese Cake



星期六約左家人唱k, 唱k前見有小小時間, 就去左蛋糕專門店逛逛.

平常除左行化妝專櫃之外, 最易令我破產既地方就一定係蛋糕專門店.

所以, '無事不能進' 邊句話就常常掛係打令咀邊..

今次去, 其實只係想買返之前比左同事果一包orea 餅乾粉.

我比較鐘意買定放係屋企, 因為我永遠都唔知我幾時我會痴起條根想整野食.

估唔到今日買完, 聽日又即整啦...

 

事原係咁, 早係星期五晚, 我已邀請左王媽黎sleep over 再一齊得蘇絲黃dvd.

而係晚飯中, 大王唔知痴左邊條根又一定要入黎探我地... (我唔知2個男人講緊咩topic @@) 

飯後因為食得太飽, 所以眼前雪櫃既甜品都係'得個睇字'.

所以, 寄言聽日家中咁齊人, 我就整個cake啦~

 

OREO CHEESE CAKE 係我跟本呢本食譜整既.



呢本係我至愛既蛋糕食譜, 因為入面既材料分量好啱我口味, 甜度同濃度都好啱~

我之前常整既芒果CHEESE CAKE 同藍莓益力多CHEESE CAKE都係出自呢本食譜.

佢先後出左2本, 我2本都有買~



 

原身既食譜係有埋香蕉既,

不過因為王媽同大王都唔多好蕉, 所以我就試下唔要蕉係點啦~



影個原譜比大家睇 (懶得打)



整左都唔洗一個鐘~ 全因為我買左餅碎, OREO 咁硬, 我一定唔會自己'中'碎佢地既.

2個鐘後, 大王黎到, 時間啱啱好~ 食得LU~



味道唔錯, 今次用左雪印cream cheese, 芝士味唔夠濃.. 家人就鐘意, 我就麻麻, 因為我係芝士怪~~

個Oreo 餅底好甜, 如果芝士味濃d配埋呢個甜度就perfect啦.

over all, 好香~ 幾好食, 不至於鐘意啦.. 唔會encore, 因為oreo 好甜.....

始終都係鐘意麥維他餅底既cheese cake多d~



 

謝謝收看~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...