星期六, 9月 26, 2009

MAC ~~ 巨爵降臨前的灰藍夜雨裡 ~~

MAC 眼影既 力一向都係難以抵擋.
特別係
starflash 系列. 凡接觸過既姊妹都不得不大叫我愛死你啦
Gi
就係其中一人..
認識
Gi既人都知道, 我一向都唔會刻意去追新產品. (講完一定會有好多人話唔信, 不過係真既)
我總愛去買一
d較實用既產品, 亦享受用完那一刻既成功感. 所以, 彩妝物對我黎講, 係一生都用不完既野, 購買前我都必須會問自己, 是否真係有咁既需要, 始終用佢既, 都只有我一人, 亦只會在我一個人既面上. (嘻嘻嘻)



Love that look 系列算係我正正式式第一次接觸及擁有既starflash 系列眼影. 早前已經擁有左STRIKE A POSE FASHION GROUPIE, 不停同自己講 好啦, 夠用架啦~ 最終都係受唔住佢既誘惑入埋smoke & diamond one off.



















其實星期天那日正係男友媽媽既生日, 都應該化個妝專重一下啦~~~ (借口~~)





而男友既哥哥一如以往, 歧視濃妝人, chew, 懶得理佢





今日既主角係smoke & diamond + strike a pose.





好一個灰藍眼妝, mix 埋既效果大令我滿意呢~










(其實我真係甚少寫咁仔細既妝文, 化妝又不見得好叻, 寫得唔好請見諒)

















左起:


-




NARS MATAHARI BLUSH


-




MAC STRIKE A POSE


-




MAC SMOKE & DIAMOND


-




BOBBI BROWN LONGWEAR EYELINER GEL – BLACK


-




MAC CARBON


-




MAC COLOUR CRAFTED Lipstick


-




MAC PIGMENT – VANILLA


-




MJ LIPGLOSS















- 先用SMOKE & DIAMOND 打全蓋, 頭淺尾深, 向上BLEND.


- 再用STRIKE A POSE 打係眼後半蓋, 尾部集中加色 (唔知點解覺得自己似寫緊食譜多D 哈哈哈)


- 加小小CARBON 係眼尾位置, 加重藍色既神秘效果


- 眼尖及前下眼線位用左VANILLA, 尾位就係STRIKE A POSE ALONE.


- 加埋眼線膠, 下眼線就加左冇出場既Kanebo Coffret D'or 啡金眼線 (瀘左影, 不過呢個色又係正到爆既)


-BLUSH, LIP 都上埋後就完成 (上碟~~) 哈哈哈















補充小小, MAC CARBON 亦係好好用既一粒, 佢唔係LIMITED, 放心.


CARBON既特別之處係, 佢並不只是一粒 黑色眼影咁簡單. 只要先上任何一種色係底, 佢就會將果個色既深一個TONE, 正如今次用係藍色上, 佢係只會令藍色更深, 而唔係黑. 我用過佢係綠色上 MAC MELODY, 佢就變成深綠; 用係淺色, 如金, 佢就變得青青綠綠 METELLIC FEEL; 粉紅上, 佢正係啡啡地咁. 所以我非常愛用佢黎打係眼窩位. 只要有位何一個色唔夠深, 佢都一係會出場~~ 值得擁有~   







謝謝收看~

1 則留言:

  1. 呆....真係好多步驟..唔怪得我化極都唔好~~@.@|||奈何我真係冇你咁有耐性:D~ CMCM~下月就係GIGI生日wor!! ~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...