星期三, 11月 04, 2009

拍丸拍上引?!

拍咩丸??? 維他命丸咋, 諗左去邊呀~~


 

都市人生活繁忙緊張, 用餐/作息時間又唔定時,

加上自己搬出黎住, 飲食上好多年都冇家人照顧, 難免會有飲食唔均衡.

平日我盡量都會自己煮, 多菜少肉, 但都未能做到均衡.

身體自然較難得到足夠既營養啦.

 

正因為營養唔均衡, 幾年前我既指甲變得軟, 易爛.

中西醫成日都話指甲會反映出個人既健康.

近年, 我既指甲軟到連開個實d既制都會反甲.. 痛到入心入肺呀..

 

我好懶, 解決都要搵個最方便直接既方法. 第一時間諗到就係食補充制~

男友話當年佢咬到d手指甲得返小小, 唔生返, 都係食補充制. 所以我決定試一試.

亦係咁就開始左我同fancl 既關係啦..

 

我依家keep 住食緊既補充制有下面幾隻,

 

美甲美容美肌美體好幫手~~



維他命 E   Vitamin E

抗氧化維他命

- 能有效抑制引致肌膚及身體機能衰老的自由機,令肌膚柔美健康

- 維持身體健康

- 適合關注血管健康的人士

每日 3 粒,餐後食用

 




健體蛋白氨基酸  Multiple Amino Acid

輕鬆攝取 19 種身體所需氨基酸

- 集人體所需的 19 種氨基酸,包括必須由食物而來的必需氨基酸, 幫助少吃肉類人士均衡地補充維持健康和正常肌肉質量的營養

- 是構成皮膚、肌肉、荷爾蒙、酵素、免疫物質、抗體等的必需物質, 維持身體機能,強化抵抗力

- 是蛋白質的最小形態,無需再被消化分解,便可被吸收, 特別適合消化力較弱人士

 

GI: 2款要配合食, 指甲先會變好. 1-2個星期左右就見效架啦

我試過唔食vitamin E, 淨食Amino acid D 指甲係冇咁易斷, 不過都係唔夠硬.

當時留到長架, 不過咁上下D邊就開始裂...

就算唔係FOR 指甲, VIT E 可以抗氧化抑制自由機, Amino acid 對身體同腸道都好好.

加上amino acid 係人體不可缺少既野 (我有上堂聽書架), 日常生活上又較難吸收.

所以keep 住食, 身體都會健康d呢~

咁大包, 有排食啦~

 

護眼寶寶




護眼藍莓 Bilberry

都市人護眼必備

- 有效保護眼睛, 適合關注視力健康及擔心視力衰退人士作長期保健之用

- 含豐富花青素,有助促進合成視網膜必需的視紫素

- 配合黑加侖子精華,有助進一步改善眼睛疲勞

每日 2 粒,餐後食用

 

GI: 我係OL 一名, 日日都要對住電話12個鐘以上.

就算返屋企盡量唔打機唔睇電視, 我都要拎本書黎睇..

加上我又中左COLOR CON 毒, 一個星期都有4日會帶住COLOR CON

打算食並唔因為眼睛有D咩問題, 而係想為日後打算下. 照顧下眼睛健康. 我怕老左睇唔到野呀...

2個月前開始食既, 其實都冇咩實際改善, 因為我本身冇D咩唔舒服.

只係早上起身冇咁多眼屎同眼水, 眼睛冇咁攰.

就算工作好集中, 帶埋CON都冇以前咁攰, 冇咁乾.

我估呢D就叫做改善啦~

 

為食人士既好朋友




蟹殼素  Chitosan

減少油分吸收

- 有效吸著及包裹攝取過量的脂肪,排出體外

- 減少身體積聚脂肪

- 適合經常進食高脂肪及多肉類飲食的人士進食

每日 4 粒,於餐前 10 分鐘食用

 

GI: 下左咁多苦功去瘦身, 就咁肥返就好唔抵啦.

相信好多sis都同我一樣, 美食當前, 忍唔到口..

punch line: 聽日萬聖節我打算做自己... 我係為食鬼 ...(唔好笑, 唔好punch 我 ~~)

 

呢個星期上解剖學既時候, 阿sir話, 係體既fat cell break down左就唔會減小架啦(thats why 減肥咁難, 由其係孕婦, break down 得特別快架..) 可控制既就只有減小cell既含油量. 除左多做運動, 將其轉化為葡萄糖外, 就只有係減小吸收啦..

 

我唔會日日食, 因為我運動量都幾平均, 只會係食大餐之前先會食. 感覺係冇咁濟架. 我有為頂級貪靚既家人就日日食, 個期佢真係slim左好多, 加上去勁跑步, 好似好work 咁呀...

唔知你地知唔知我講邊個呢~~

 

fancl 係日本平過hk 大家好知架啦,

以呢d食品黎計, 一包分量雖只要平過hk 小小, 不過日本時常都有 '買2包平d' 既情況.

加上, 日本包裝既每日分量係小過hk. 以vitamin E 為例. hk包裝係要每日食3粒, 日本包裝只每日2粒. 同為30粒包裝, 差唔多價錢, 日本包裝確係襟食好多架~

 

小小分享, 多謝收看

1 則留言:

  1.  um. do you know which brand have reduce loss weight is better a r?
     
    [版主回覆11/06/2009 10:05:00]其實我so far 食過咁多隻減肥冇一隻係work, 睇體質啦.. 食個陣會輕d, 不過唔食就比之前更加重.
    你有冇做運動架? 做運動係最好~~ 如果食丸加埋運動, 效果會明顯d, 冇反彈得咁多~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...