星期四, 11月 05, 2009

同小肚腩講byebye - Charming Enzyme

因小時候得了一個病,
令我要接受一個腸道手術.

手術至今,
病情都康覆得7788, 可是腸道問題一直都係一個大困擾.

始終都係動過刀,
d腸比一般人郁得慢.
幾年黎平均3-4日先有一次便便, 已經算係正常架啦.


當然,
咁既次數一d就唔健康, 多年黎我都搵緊一個方法可以令我既腸道健康d.

我試過好多方法:
醫生開既纖維丸; 食療-香蕉早餐法, 蕃茄晚間療法; 有淨腸作用既減肥產品, 丸狀, 粉狀, 液體
狀.....

只要係味道ok,
食法方便, 我就會判死去試.

除左食療之外,
大部份都只係開始個3日work, 之後就打回原形, 重要一唔食就冇料到, 真失望~


什麼是酵素?
消化酵素有什麼重要性?

酵素本質上都是蛋白質, 不過大多數或全部的酵素都含另外一種很小很輕的物質, 這物質決定酵素的功能。
酵素是在所有活的動、植物體內均可發現的物質, 它是維持身體正常功能、消化食物、修復組織等必需的。 酵素是由蛋
白質構成的,它們參與幾乎所有的身體活動, 目前已知的酵素有數千種。事實上,儘管有足量的維他命、礦物質、 水分
及蛋白質,如果沒有酵素,仍無法維持生命。
雖然身體能自製酵素以供應需求,也能由食物中獲取酵素, 但不幸地,酵素對高溫極端敏感。熱度偏高即可破壞食物中
的酵素, 因此要從飲食中獲得酵素,必須生吃這食物。 煮熟的食物會使所有的酵素流失。

(鳴謝mo仔友情客串)

有幸試用Charming Enzyme, 我就一定唔會放過一個咁好既機會,
先了解左酵素係人體必須既物質, 我就放心咁去試, 就算touch wood 唔work 都唔會傷身丫~
飲用方法:
早晚各30cc, 可以直接飲用, 或用5倍冷/暖水稀釋

用法方便,
包裝中送左個有刻度既小量杯, 真貼心唷~

短短開始幾日就已經見效, 真急不及待要同大家分享.
呢6日我寫左個飲用日記, 依家就將佢大公開~ 同大家分享~~

DAY 1
(21st):

出名懶到爆既我,
見到可以直接飲用就緊係第一時間試左先啦.
不過好濃,
入唔到口. 質地有d似枇杷膏 (本身就對枇杷膏冇乜好感)不過都好乖飲晒.

飯後,
跑步45分鐘, 飲完酵素既10分鐘後就有便便啦.. (好神)


DAY 2 (22nd):
一早起身就同身體傾下計先~ 好似冇咁攰, 瞓得幾好, 全日都好精神~
用左5倍既室溫水黎稀釋, 味道好d啦, 一口氣飲完, 早晚一杯.

今日比平日飲多左好多水, 唔知有冇關係呢~

DAY 3 (23rd):
今日已經feel 到冇肚谷谷啦, 個人輕鬆左呢.
放左學回家食左一大碗龜苓膏, 唔知支酵素入面唔會唔有成分係同龜苓膏相沖.

所以晚上停用左一次.

DAY 4(24th):

今次用凍水開, 好好飲WOR
比起前2日好飲好多~
晚上狂拍左3隻大閘蟹再加一大杯薑茶~
YUMMY~~
起初以為冇飲一日會冇便便, 睇黎又唔係WOR, 唔知係D蟹太涼,
定係酵素已經係身體入面功作緊呢~


DAY 5 (25th):
今日月事到,
平常既攰同頭痛都好似冇咁嚴重, 可能係同精神有關.
早上狂跑左一個鐘, 又去左健身房~ 雖然磅數冇乜點變, 但係感覺上的確係SLIM左D.

DAY 6 (26th):
仔細地望下自己快面, 暗粒少左, 面色好左... 冇咁青.
個人望上去冇咁攰. 已經係一連6日, 日日都有便便啦~~

總結:
直至出文日, 我已經飲用左12日.. 感覺係非常好.

日日都有便便, 而且係去得很正常既. 已經好耐冇試過啦~
試用左酵素之後, 我飲水排水都多左, 去水腫呀~~

面上既暗粒同黃氣都減小左, 個人精神好左, 酵素係我身上係很見效呢.


由day9開始磅數有減, 到今日已經輕左小小, 相信係減左不少宿便.

到day12 已經輕左2磅, 連肚腩都冇埋呀.



如果朋友們都有同我一樣既煩惱, 我真心介紹
Charming Enzyme比你.

希望你同我一樣, 解除無便便既煩惱呀~~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...