星期六, 11月 21, 2009

幫面仔換新衫 - Olay Super Cream

陪伴我過左3季既face cream 已經用晒啦.

就係我之前介紹過 來自英國既天然香薰品牌 Neal's Yard Remedies 乳香面霜.


整整用左9個月, 好襟用, 好好用, 大大改善左我既皮膚問題.

佢最好既就係春夏秋天都啱用. 到佢"臨終"時我都依樣愛佢, 用到刮晒底咁..



踏入冬天, 又係幫皮膚換季既時侯.

剛好面霜用晒, 可以提早幫面仔搵定新衫仔呢~

 

二揀一 NYR vs OLAY SUPER CREAM

NYR既卓越表現, 令我係冇考慮既情況下入貨.

襯好友 '瘦貓' 去英國時, 拓佢買左NYR既茉莉花面霜同玫瑰花油.


同時間, 好友 '阿銀' 又不停大讚olay super cream 好用.

事實上 olay super cream 既口碑真係無可置疑. 差不多用過既人都話好.

點揀好呢..

 

其實今年春天時亦曾遇上二揀一, 當時我就揀左NYR.

咁... 今次, 同一個情況, 我會將呢個機會比OLAY SUPER CREAM~~


 

之前睇人地d介紹文, 個個都話'只係用左1日就感覺到皮膚唔同左'

有冇咁誇張呀... 唔信...... 親身反誇張~~ YEAH, GI 最鐘意唱反調.


第一晚, 輕輕塗上一層, 感覺OK, 唔.... 香料味 (返左3個星期學已經有職業病 @@).  

第二朝照鏡都冇咩特別, 但當上粉時..嘩~~ 超貼的.

只係經過一個晚上, 吸收左SUPER CREAM既精華, 早上就算只用日常SKINCARE/ BASE 都可以有咁貼既效果呀~

之前既介紹文一D都冇誇張到, 真係用左1日就FEEL 到有分別.
柔軟既質地, 只皮膚更加容易吸收到SUPER CREAM 既精華~ 相信亦都係功效顯著既其中一個原因~~


 

用左已經有14日.

就眼睇當然好難睇到有分別啦, 不過我自己就feel 到,

皮膚滑左, 細緻左. DAY TIME已經再無繃緊既感覺~

就算係前幾天咁乾既天氣, 我D皮膚都好舒服呢~
只可惜在佢既一陣香料味... 唔係祟尚天然香氣既我個杯茶~~

 

今個冬天, 我D皮膚有救啦~
咁你又為你既面仔搵左新衫衫未呢??


http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=18922

3 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...