星期日, 11月 01, 2009

雜誌也是黃金屋: 給女生的資訊

久不久就會買下美容雜誌, 除左睇最新既美容化妝消息之外.
我最愛看既就係 "給女生的資訊".
大部份女性雜誌係中後頁都會有關於女士資訊既文章.
我一直都有個習慣就係睇完後剪底keep record. 得閒就拎出黎睇下, 更了解自己既身體.

慢慢地, 我將剪呢個工作改為scan. scan 左更好收藏唷.
要拎出黎睇就更加方便啦~



其實我已經開個一個公開既相簿, 叫
´給女生的資訊´
放左幾篇我覺得對大家都好有用既文章.
我亦會定時加入新文章, 希望可以同大家分享, 大家亦可以傾下自己既心得~



今日抽左一篇不久前睇過既文章, 係有關
婦科病既.
短短1/4頁, 令自己更加了解身體狀況.



作為一個女孩子都需要好好留意婦科病等事.
特別係陰道炎及腫瘤既資訊, 我鼓勵大家要知多d.
得閒就同身體傾下計, 了解一下佢既健康情況.
要好好照顧自己既身體先至有更多光陰去扮靚靚架麻~






當大家正嚷著要減肥, 瘦身既時候, 又有冇去照顧下鬆弛左既皮膚呢?
若整體都瘦下來了,
可惜皮膚都係泡泡的, 一d都不好看唷~

Gi 都係近呢一年先開始瘦下來, 我可是一堅持左3年每星期跑步不少於2次,
去健身房舉啞令, 控食不節食, 對零食凍飲忍口呢.
依家既我都未叫做好結實, 不過又未至於鬆泡泡.
最令我滿意既係, work out 可令我既橙皮大大改善.
唔一定要去買貴貴既產品, 做運動 跑步遊水重直接啦~
遲d希望有機會同大家分享下我去健身房既心得啦.
(又over promise.... 又要做冇口齒的gi嗎? @@)

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...