星期五, 1月 15, 2010

一年之計~~ 美白大計 (上)~~



失蹤左好一陣子啦. 大家有冇忘記我呢~

其實我係匿埋左, 靜靜地諗下2010年大計.

 

2010年我最大既願望就係美白成功. 哈哈哈哈~~ 

 

由於我從小到大都十分熱愛同陽光玩遊戲, 面上早已經被太陽伯伯弄至暗到不得了喇, 重有好深既曬斑tim呀.

小時一d都冇care 過面上多一點或是小一點, 有得玩就開心架啦.

人愈大, 皮膚既修復能力就愈差, 以前曬過後出既斑都可以慢慢淡下來, 可是依家... 唔加深就已經要拍手掌lu~~

 

早係2009年既12月初, 就已經開始左為今日既美白大計作好準備.

先係將護膚產品全部都改為有美白功效的.

再而為自己調配一d香薰產品配合下..

 

~~自家制卸妝油~~


自家研制呢產品之一, 雖然失敗左好多次, 今次終於成功啦.

呢支油係用葡萄籽油做底既, 薄身油, 對皮膚一d都唔heavy 呀, 重有抗氧化去暗作用tim.

另左亦加左薰衣草(舒緩肌膚), 甜燈(平衡油脂), 天竺葵(改善因荷爾蒙引起既暗粒)

氣味芳香, 用後個人都relax 左好多~~

(建議用滲透度高既精油黎調制卸妝油)




卸妝油最重要都係清潔度. 我借用左mj既waterproof liquid eyeliner (好多sis 都有既一支eyeliner, 用佢黎測試效果, 等大家都有多d ideas 啦~~~) 狠狠地畫左2條係手背上.




待乾後, 就輕輕泵小小卸妝油係eyeliner 上, 即時見到eyeliner 開始被溶化啦..



輕揉後



加小小水令卸妝油乳化.. (見唔見d灰灰黑黑既乳液? 個d就係 被乳化掉既eyeliner 啦~~
)



過水, 乾淨晒~~



Shiseido white lucent 既美白洗面

卸妝後, 我都用shiseido white lucent 既美白洗面, 佢有效軟化角質層,

令之後用既美白精素更加吸收. ^^



我最喜歡佢係cleansing milk 狀, 好柔軟既質地..每次用好少既分量已經足夠~



只要加小小水, 就可以揉出好多泡泡啦~



清潔完, 過一過水, 乾淨晒~~



因為佢係半cleasing milk texture 既關係, 所以用完佢洗面係唔好崩崩緊架.

重有即時補水既功效tim

潔面前, 水份比例


 

潔面後2分鐘, 水份比例提升了~~ 快快用鎖水產品唔好比D水咁快流走至得啦~~~



 





如果大家對卸妝油有興趣既話, 不妨留言比我丫~~

現時都只係得一個blending, 都啱所有皮膚用架啦~~~

如果今次反應好, 可能會就研究一d唔同function 既卸妝油tim~

 

去年已經出現過既有抗菌噴霧防乾燥身體按摩油.

有興趣既亦都可以PM我架~~


=============================================

2010年另一大計, 比心機研究更多天然香薰護膚產品, 令身邊既朋友受惠並知道香薰油既治療價值~~^^

好似好偉大咁~~haaaa 加油~~

===============================================



3 則留言:

  1. hi sis, 你已經好白啦, 仲想白啲
    [版主回覆01/31/2010 15:20:00]我要淡斑呀, 好多斑呀.... @@

    回覆刪除
  2. 我都想買隻美白精素...但係不知道你覺得佢巧效如何?(為何而家留言要驗証碼.好煩><)
    [版主回覆01/31/2010 15:16:00]驗証碼 好煩<--x2 white lucent 新出果個serum 真係好得~~ 不過貴lor.....

    回覆刪除
  3. 我想問 天竺葵(既英文係咩? 我自己不嬲岩岩開始自己整skin care呀因為,同埋我右邊面唔知做咩會比較多暗粒. 唔知 天竺葵有冇效呢?
     
    我自己都有寫有關油既post: http://kyleung.wordpress.com
    哈哈.又會咁岩既.
    [版主回覆01/31/2010 15:17:00]天竺葵 geranium 如果係hormone 暗粒可以用薰衣草丫 要消炎就用tea tree 啦~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...