星期六, 1月 23, 2010

GI於泰國滴蠟記 - Bernard Cassiere大溪地熱情愛摩蠟


我回來了~~~ 考完試. 終於有時間出文啦~~

 

2010年第一件做既事就係去旅行~~KAAAA.

今次去左一個非常重視香氣既國家 -- 泰國


 

第一次黎到泰國曼谷, 除左做spa 之餘就係去shopping 啦.

係曼谷既每一個shopping mall, 每隔3間shop 就會見到有一間係賣香薰產品的...

我就係呢道經歷左2010年第一次 '破產'...

(唔好睇我買得咁多野, 其實我只係用左1千蚊港紙咋,

HARNN 係泰國都係大牌子, 都叫做中上級既, 不過佢D價錢對番港紙就一D都唔貴喇)


 

雖然旅程只係短短既2日, 但我既深深感受到當地既香薰文化.

佢地對香薰既專重, 對客人既關心真係深深感動到我.


雖然賣香薰產品既店通街都係. 但可以搵到100%純精油既地方的確唔係咁多.

而當選擇精油時, BA 姐姐亦冇係你身邊問長問短,

因為當地既人如係會買精油既, 都係了解並相信香薰獨有既治療特性.

(唔了解既跟本唔會去買專櫃買油, 直接去做SPA 好了)


 

一D都唔似香港既店, 胡亂放一D合成油出黎賣. BA 對精油又一知半解, 令唔了解既客人亂買一通.

大自然既產品係需要珍惜的, 資源用盡左就無架啦. 作為用家, 泰國人比我明白到'與精華溝通'既重要性~

 

好~~ 牢騷發完了...

唔知從幾時開始便有個想法, 就係每到一個國家都特意買一個香薰爐同埋當地盛產既精油回家.



呢個爐幾好架, 除左放油位夠深之外, 重有一個小杯子, 可以放按摩油係爐上弄熱~

質地又好, 紫沙可保溫, 清潔又方便. 火同油盤既距離適中, 唔會過熱過冷.

溫度上升可令按摩油既滲透度加快~~ 姊妹們要記得啦, 下次按摩前可以先弄熱按摩油呢~

 

泰國盛產既精油就係檸檬草 (又稱檸檬香茅) lemongrass 啦.

有抗菌驅蟲作用 (之前提及過既蚊怕水, 就會用檸檬草黎調架啦~)

主要功效係舒緩腳部疲勞. 行左成日街, 緊係要開返缸水黎浸下啦~~



光浸浴又點夠呢... 當然就係加埋個'麻沙豬' 就 '溫打夫' 啦~

放心, 我去旅行時就冇咁'講究'既, 唔會帶成個木盒去啦@@. 今次玩下野, 我就帶左佢....

 

Bernard Cassiere大溪地熱情愛摩蠟

Island Monoї Massage Candle $398/150g


 

佢既外表雖似蠟燭, 但佢並唔係蠟燭咁簡單 (人家很有內涵的~~)..


其實佢係一個按摩蠟燭黎架.

先燃點10分鐘, 等d 蜜蠟溶化. 等既時候一陣陣既莫諾意花香擁入鼻, 好relax 好舒服呀.



莫諾意花係大溪地既名花, 係玻利尼西亞傳統用於保護皮膚及頭髮上既寶物,亦常被用於各大香水上.

大溪地人用莫諾意油作美容功效,其芬芳香氣更有催情、令人熱情之效用。


10分鐘後要吹熄架啦, 將暖蠟倒於小碟中




佢係低溫按摩蠟黎既, 所以會係暖暖地, 一d都唔熱架~~



質地非常軟, hee, 就好似雪花膏咁, 一推就推開晒架啦~



試小小係手上作敏感側試先~~ 過左10分鐘, 冇敏感~ ok 用得~~




第一次玩滴蠟...... 爽唷..... naughty ^^ kakaka

推開左, 都好滋潤架, 按摩一下雙腿, 累透了.... (圖係後補, 回到hk先影既.... kekeke)

雖然佢係有催情, 令人熱情既效用, 不過今日只會示範用佢黎按腳~~ 冇其他野睇架啦~~ ^^



其他主要成分
椰子油:  柔軟、滋潤

蜜蠟: 補濕、防止水分流失、保護

按摩完畢, 用暖毛巾抹淨雙腳~~ 舒服晒~~



對腿唔酸痛, 晚上都瞓得好. 睇下我幾精靈~~ 又可以去作戰過啦~~



重有3個星期就情人節啦, 咁啱夾住新年假期, 唔知大家用深愛既人去下旅行或攪下d氣氛野咁呢.

我就將呢個愛摩蠟介紹比大家, 希望大家今年既惰人節過得甜甜蜜蜜啦~~  ^^



Bernard Cassisere為法國品牌,所有的成分均從天然有益的食材中獲取,為細胞注入新能量,紓緩身心壓力,提升肌膚健康,重展活力嬌美。


Bernard Cassiere廣受法國多間雜訫推崇,她提供美容院療程及家居護理產品共近100款,深受護膚初哥至美容專業人士等用家追棒。

如果大家有興趣, 可以去以下專門店選購~

香港銅鑼灣廣場1期2樓203號舖 (Hotline: 2881-8300)

 


希望你地喜歡我今日既介紹~

謝謝收看~

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...