星期六, 1月 23, 2010

Butterfly Fly Away - IPSA Metabolizor

幾經辛苦.. 終於攪店左個樽仔設計..
其實都冇話有咩design 可言..
以環保為主題, 我就即時想起大自然.. 花花草草... 重有蝴蝶
 
唔知幾時開始我喜歡左蝴蝶形狀.. (但本身係好怕蝴蝶, 因為好怕d飛黎飛去既野...)
脫變, 再生, 變美麗, 堅強等等都係蝴蝶帶比我既感覺...
亦係ipsa metabolizor 可能帶比我地皮膚既種種suprises..
 


 

去到IPSA 既pp branch, BA 小姐為我做左一個皮膚測驗.
結果大至上都叫理想, 只係皮膚既鎖水功能較弱.
BA 小姐話Metabolizor 可令皮膚細胞再生 提升自我更生力 改善持續角化障礙.
加速分子滲透, 使保養品既分子可直達皮膚底層加速吸收.
營造鎖水角質層, 保持皮層濕潤度, 促進膠原生產, 提升彈性緊緻
由皮膚底層開始工作, 令皮膚整全上得到健康.

其實呢個過程比我既感覺就同蝴蝶一樣, 雖然作為毛毛蟲時, 身體非常軟弱, 無自我保護能力.
但只要經過脫變後再生, 就能變成蝴蝶, 美麗而且堅強. 


 


身體健康可以調理, 皮膚既健康亦都可以調理.
我已經用左metabolizor 2個星期啦.
感覺上皮膚的確係健康左, 就算係呢個星期天氣咁乾, 塊面都冇乾同甩皮既感覺.
我用既係no.4 for 乾性皮膚, mositure 後用.
本身以為搽多一層野上面一定會厚左好多. 結果竟然比搽之前更清爽.
感覺好似幫皮膚加一個蓋咁, 將d保養品壓入皮膚底層.. 無保養品殘留皮膚表面, 當然會更清爽啦~
 


另外, 係公司時, 我會用埋Time Reset Mirco Mist, 不時為皮膚補水.
平常的Mist 因分子太大, 毛孔未能及時吸收就已經被冷空氣抽乾,
重要連埋角質上個少少既水份就吸埋, 爭飯食呀陰公..
Time Reset 就唔用, 正因為佢分子細小, 容易被毛孔吸收. 
 



登登,呢個就係我既小小作品啦. 時間唔多未能夠係設計上多加點心思.
只係將平日用開既蝴蝶水印作為pattern.
用得最多時間反而係搵size 相同既珠仔, 等個pattern 望上去整齊d.. 不過搵到眼都突埋呀..@@
 
欣賞既同時都想送首歌比大家,
Miley Cyrus - Butterfly Fly Away



好有意思既歌, 希望你地喜歡啦~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...