星期四, 3月 04, 2010

[聯文1] 包包... 包包... GI 包包

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=30656

姊妹們提議出聯文玩下,又幾得意咁Wor,等我又參加先!

其實我平日極少補妝,化妝袋入面除左睫毛液同睫毛精華外就乜都冇啦(一陣就會介紹)

反而手袋入面,我就搵到好多
''樣嘢...



 我唔係誇張,亦唔係想駁咩。而我真係日日真係袋住佢地係手袋道唔知為乜等我簡單介紹一下佢地先!



首先出場既有....

Laura mercier既有色護唇
購買原因係購物滿
100 元加唔知幾多錢就會有一個Set。就係咁買左佢返黎啦!不過買左返黎極小用。原因係個色同Tester相差太大,tester個色係Nude好多架!ba姐姐話擺得耐係咁架Wor…咁好囉,我咪放3年先用囉@@ ()



Jurlique Love Balm 呢個balm, 大多時間都係比我用黎搽手指既,可以修護手指邊個d厚厚既皮.  當然都有d時間係會搽下咀仔啦. 佢係檸檬味既, 用佢黎搽咀仔就夠清新啦~




ZA既唇膏, theztyle 比既試用品~~ 已經用晒啦, 證明佢真係幾好用, 其實大多數被好讚好既試用品, 我都有習慣將佢KO. 係唔係可以參加凹凹大賞~~KAKAKA




曼雷呢支真係’萬雷’, D都唔好用, 如果唔係個日冇拎袋出街, 我都唔會買你呀… @@



其實, 咁多支入面, 我最常用既有呢兩支..



YSL LIPS GLOSS, 用完一支又一支, 好好用呢, 大家可以CLICK 去睇下之前既分享文..



<< 新寵 - YSL 唇彩 LIPGLOSS比較 - YSL NARS BOBBI BROWN>>


KIEHLS Lip Balm SPF 15 唔洗多講啦, 用左佢有5年啦, 再介紹既話就太HARD SELL 架啦. ^^ 總之一句~ 好好用, 我個咀仔有咁健康都係靠晒佢架啦~~


I LOVE KIEHL’S – http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=28027




放係化妝袋既物品就係睫毛液同睫毛精華啦!每個早上都要爭分奪秒,化完妝扎好頭就衝出門趕巴士返工。搽睫毛液呢一步多係留係巴士上進行,咁咪有更多時間去仔細咁畫睫毛啦!



呢支睫毛精華就係新年前買既,都用左3個星期啦!我早晚都有用,效果真係幾唔錯呀! 掃頭好軟, 好易搽, 就算搽係好深入既位置都唔怕拮親眼. 精華都好薄, 一下子就乾架啦, 唔會怕住對眼架.



最重要既係, 睫毛真係我長左小小, 濃密左小小呀~~





OH, 重有一支YSL明彩筆, 遮下D粒粒呀 , 打高D個鼻呀, 之類啦~~



好啦,今日分享到呢道,有空可以去睇下其他姊妹既聯文分享架!

聯文TEN LADIES


小知 - [聯文1]小知知袋之袋少少


vyvy - [聯文 1 ] - 女生的包包到底放甚麼的?


游游 - [聯文1]少冇再少既袋中物!


Carrie - [聯文1] 袋袋袋 袋中有袋


小砂 - ﹝聯文 1 ﹞小砂小小百寶袋


技安小姐 - ﹝聯文 一﹞技安心中的安全袋


月光族Yan小姐 - (聯文1) yanyan隨身化妝袋的秘密 


Phoenix - 期待中


大佬B - 期待中



==================================================


係報紙上看到自已了….. 10分興奮 + 7分難為情呢… ><




多謝收看

~

2 則留言:

  1. 我都買左曼 雷, 不過係同系綠色個支, 冬天真係唔多夠潤, 用慣左先感覺好少少 --

    回覆刪除
  2. 睫毛精華好似幾好WOR

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...