星期五, 3月 05, 2010

Kiehls的新產品, 我的新禮物~~

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=30656&cid=441708

話說...星期二的早上.....


同事A: 喂阿gi, Kiehls 推出左新產品呀, 係眼部精華呀. 我地lunch 去睇睇好嗎?? (加入公司2年來, 被我影響成為Kiehl's 粉絲的其中一位同事)

 

G: 係呀, 我個日經過佢地都見到呀. 好吸引咁呀.. 亮白眼部精華~ 好想試呀.. lunch去睇睇先~

 

<lunch break, 心思思想買, 考慮中....>

 

數小時後...

b: 喂, 阿gi. 一陣放工上黎搵我丫. 

g: 即到~~

<<尖叫中>>


 

Kiehl's 又黎攪suprise啦~~

一下子4支精華液,

有老朋友... (重有我一直想買, 又唔捨得買個支抗皺精華呀!!!!!!!!!!)



亦有新朋友 (就係我心思思想買個支新品 - 亮白眼部精華呀)



 

2支面2支眼, 阿gi得一塊面咋wor, 點用得晒呢..

oh, 原來Kiehls 今期推介"精華layer up"

我地好少聽到精華液可以layering 咁用架麻, 因為皮膚都會吸收唔到, 重可以帶比皮膚太大負荷引至生粒粒.

但個人又貪心wor, 想一得2, 又要美白, 又要去皺. 

結果就會去買一支功能多, 但功效比教弱既精華液. 一支用晒啦, 都未見成效..

 

Kiehl's 又發揮佢既體貼功勢啦~ 佢提意我地可以layer up 咁用佢既products. 同時想要美白又抗皺? 好簡單者~~

Follow the step 就可以lu~~






多謝Kiehl's 送比我呢4支禮物, 我會即時試用, 一個星期後就report 比大家知啦.

 

你地想睇眼部精華既分享先? 定係面部精華既先呢???

Let me know~~ ^^

 

PS. 星期二的exam..... 非常順利, 多謝大家既祝福, 重有2科就考完啦~~ 到時真係要去RELAX 下先得啦~~

有邊位想約我街街??? XD

 

psps, 相片係用新手機影既, 都ok 丫可~~ ^^

待續.....


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...