星期一, 4月 26, 2010

心驚驚打斑記 2


話咁快就進行左第2次既C6激光打斑療程... 大家有興趣可以Click 下面睇返我幾一次療程後既分享...


http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=35939L


阿Gi對呢啲吉下吉下既感覺其實都幾敏感,上一次冇打起砂其實都重Ok ,第二次開始就要打起砂啦…


講真,真係有小小痛…


<第2次打斑後>


上面係打左第2次後既效果,不過我新陳代謝比較慢呀,到要打第3次時啲印都重未退得晒...
所以除斑效果未能睇到住,不過塊面就的確係平滑左,膚色平均左好多~~

暗粒都冇左好多,唔知有冇關係呢?
定係因為我每晚都好勤力去敷保濕面膜同blend玫瑰油黎搽面,所以皮膚好左,暗粒都小左呢?



頭幾日我都係用Origins 既 drink up 去敷面。
後來都改用返我至愛既Kiehl's Soothing gel mask 啦!



用返Kiehls 既原因好簡單...
1. 懶!!!
2. 呢排日日都要OT, 真係冇乜時間日日去敷面呀....


Kiehls 既 Soothing mark 係一個GEL MASK 黎既.
我愛佢係因為佢可以比我敷住黎沖涼!!
BA 姐姐話咁樣用個保濕效果出好多架~~



我已經開始養成一個習慣, 沖涼前先洗面, 再敷住soothing mask 黎沖涼~~
好舒服, 好滋潤, 全日皮膚都冇出油又冇蹦蹦緊. 日日都用得~~very gooooooood~~


做完C6一定要做足防晒, 近排愛上左用Shiseido 新推出既美白防曬, 真係好掂^^
SPF 30 好夠用, 搽完上面吸收得好快, 一D笠同油既感覺都冇, 用完可以即時上妝, 個妝重好貼tim ^^ LOVE IT~~




星期四就會再打第4次啦, pinky 話要再打起砂... 好擔心...
我又會係咁出手汗腳汗架啦.... wuwuwu... PINKY 真係好好人, 佢講左好多方間既美容術比我知, 又送左D野比我.
其中一樣就係B5 GEL, 超好用的. 一下次就吸收晒啦~~


下星期再同大家分享~~ ^^


放上近照一張~ 係打完第3次C6既當日. 去左一間好好FEEL D 野又好食既CAFE, 好滿足~~ 遲D再同大家介紹丫~



謝謝收看~~


Pretty Medical
www.prettybeautyspa.com.hk
電話 : 2891 6879



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...