星期四, 4月 29, 2010

近朱者赤, 近技安者齊來一塊拍~~


人生中難得有位知己真係稱得上為"死而無憾" (講到咁誇張@@)

何況我既知己好友同我有共同目標大志興趣既大好人.

 

係對方唔開心對會樂意與對方傾訴, 開心時可以一同分享, 不計較, 不吝嗇.

我相信朋友係會互相影響既, 只要倆人行得越近, 倆人就會慢慢受到影響,

到最後大家既興趣, 同喜歡既野都會慢慢都會變為一至..



希望我口中既好友唔會介意我將呢段''關係'' 共開化啦.

 

每次遇到荀野, 都會第一時間想起對方, 要同好友分享..

上個月, 我化身為"呢個人", 影響好友入左一盒非常好用既粉底液...


今個月, ''呢個人'' 居然被 ''果個人'' 影響左去拍野..... 拍咩呢???


 

今日. 我也來一塊拍了~~

 

玩拍賣網我相信大家都會有經驗啦.

不過玩到咁緊張刺激, 我都係第一次...



 

唔玩過你都唔知, 有經驗既玩家, 只需要用HKD$200 就可以買到一部iPhone 返黎架啦.

玩法其實都唔係太難, 慢慢玩~~ 上左手, 你都可以變高手..

開始時, 你會有15粒星星, 呢d星星既用處就係比你下標時用既代幣.

唔同既拍賣品都需要唔同數量既叫價星星~~



 

當然星星係可以賣架啦~~



 

之後就係正常叫價呀. 係拍賣時間終結前成為最後一個下標既人, 貨品就係你架啦~~

付款方法可以係 CreditCard, PayPal, T/T都得, 真方便~~ 



 

我覺得用下標代幣呢個方法真係幾好玩, 可以防止d人胡亂下標, 台高晒叫價丫麻~~ ^^

重有呀, 其實d星星都有另一用處架..

若果你今晚要出街, 但心頭好又咁啱係今晚完標, 咁點算呢...

 

你可以先去塊拍精靈個道, set 左下標時間同出星星既數量, 塊拍精靈會自動幫你拍架啦~~

係指家時間內, 只要有人既叫價高過你既... 塊拍精靈就會出價.

星星就等同叫價次數, 如你一早set左要出20粒星星, 而拍賣品每次下標都需耍2粒星星既,

塊拍精靈就只會幫你自動出價10次. 咁你就可以放心, 唔怕塊拍精靈會亂幫你叫價啦~~ ^^



 

唔係下標時, 我都會睇下d玩家既下標情況, 睇起個價係咁標高, 我都登佢地緊張架.

拍賣品又吸引wor, 我睇中左呢個單反呀, 不過要先成為vip, 再有返咁上下星星先可以玩LU.



so far, 我都重未標到我既心頭好,

我要study 多d, 了解多d先一次出激!! 標得 ''美人'' 歸~~

唔知我第一樣 ''美人'' 會係d咩呢~~



 

大家不妨都去 http://www.1kuaipai.com/ 了解一下玩法丫.

多d人玩好玩d架, 我地更加可以分享下心得呢~~

 

有咁好既野, 我當然要同你地所有人分享啦~~

大家一齊玩, 齊來一塊拍啦~~

<用技安的iPhone 一塊拍中~~ >



 

謝謝收看~~




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...