星期三, 4月 28, 2010

價錢重要嗎?

" 價錢重要嗎? "


阿Gi成日都會將一句說話掛係咀邊…

平嘢既功效唔一定唔好,貴嘢又唔一定係唔抵買!

 

成日見到有女仔鐘意得價錢同產品容量除開黎衡量抵唔抵買…
亦有女仔鐘意問可以用幾耐! 用呢個方法去衡量有用嗎?

 

買了一支較平但係每次要用幾泵既精華,唔洗2個月就用完lu…

定係買一支貴啲但係每次份量好少就夠用全面既呢??

黃豆同五毫,你會點揀?


阿Gi 今日就想做個小小測試,搵黎2支功能相同但價錢有差既精華素黎做個大比拼!



去到化妝專櫃,大家通常都會將產品塗上手試下個即感覺…

所以今個測試我會Focus係產品既即時功效!比大家自己去衡量下點選擇~

講真,精華素呢家嘢大家都知唔Keep住用上大半瓶你都唔點會見到佢既功效,

所以與其只用上幾日就同大家講好好用,倒不如我分享一下用後感覺,同埋用後第二朝既即時果效啦!


两支同樣係活膚精華

產品A : Biothem SOURCE THERAPIE SUPERACTIV 温泉激活再生精華 $430/ 30ml
獨一無二的濃縮溫泉生命力的再生精華,促進肌膚底層健康細胞再生,

令新生細胞更健康、完美,5 日即如重生般從內至外發放健康光澤。

大眾化品牌 價錢合理



 

產品B : Dior ONE ESSENTIAL Skin Boosting Super Serum 完美活膚要生素 $680/ 30ml
重整並提升細胞的自我更生能力,令肌膚回復健康狀態,
更能加快吸收及強化其後使用的護膚品效能,達到肌膚的淨化賦活、更緊緻。

專貴品牌 價錢較高 包裝高貴




測試開始~~~

質地及味道:

人體最易受刺激既感覺細胞係嗅覺及觸覺。

除左品質,嗅感觸感會係影響我地最終會唔會去使用既最大因素!

(好似講緊我自己個支豐胸油咁!哈哈)

產品A - 味道好自然, 質地係gel 狀, 都幾好推



產品B -  味道有好重既香料味, 質地比產品d薄, 亦比較好推..(流出黎啦...)



2支產品既味道用質地都係容易令人接受~ 所以2支都過關~~

 

 

滲透度:

每寸皮膚既吸收度都唔同,想準確地自家計算精華既滲透度,可以借用化妝棉~

最快能滲透化妝棉既精華表示分子較細,滲透速度高~ 被皮膚吸收既機會率亦會更大!

產品A - GEL 狀既精華, 用係手上時要多推幾下幫助吸收~~

             打圈推開大約7-8下就後至完全吸收, 但手上仍留有令令既精美係皮膚上可見.. (可能係我用得太多.. @@) 



化妝棉測試: 點開後大約要20秒左右至完全滲透..



產品B - 液體gel 狀既精華, 上手留即時向四周流開, 推左4-5下就已經完全吸收.


 

化妝棉測試: 點開後只需15秒就已經完全滲透.. (睇都睇唔到個控)




即時補水度:

對人體佔最大部分就係水,水亦係皮膚組織入面最為重要既一個角色~

先把精華液塗上手測試其即時補水度~

5分鐘後再量度其鎖水度!

 

產品A - 開始時, 左手狀況..



完全吸收後, 水油比例都好好, 保濕明顯有提升, 5分鐘後測出的鎖水情況很好.. (+10%呀....)


產品B 開始時, 右手狀況.. (依~ 我左右手都既balance wor~~haa)



完全吸收後, 水油比例有差, 雖然滲透度高, 但會有油脂留係皮膚表面, 所以扁左咀lu...


保濕度明顯提升, 5分鐘後測出的鎖水情況不錯..



 


首次用後翌日既感覺:

產品A - 好清爽, 用係咁朝濕既天氣下都冇出油, 早上起身面仍然係清爽既,

            香味好舒服, 好relax.

            因為用後, 皮膚付擔唔太大, 所以可以早上用, 下午都唔會有油光~ 

 

產品B - 滋潤型既精華, 用後皮膚好似有層油脂保護住咁.

            非常易吸收, 用完精華唔洗等吸收, 可以即係用其他保養品. 亦有效幫助其他保養品吸收.

            翌日早上洗面時, 會有洗走一層油既感覺, 朝濕用佢. 會有d出油, 不過情況唔嚴重. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


睇左以上既小小測試之後,在價錢既差別與即時效果既對比下, 唔知大家會點選擇呢?


所謂平的不比貴的好,品質同價錢係唔係一定成正比呢?價錢有重要嗎?

 

而我嗎?? 我會2支一齊用. 一支早上用biotherm, 一支晚上用 dior.

只要自己能力effort得到而又有效既, 我都會keep 住用~~

好既精華, 冇人會兼多既~~ ^^ heee

 

多謝收看

1 則留言:

  1. Biothem SOURCE THERAPIE SUPERACTIV 幾好用, 我用過的.
    另外, 想請教妳: 哪一種make up base好用? 用傳統base好, 還是用BB cream作base用好?  Thanks.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...