星期三, 4月 28, 2010

我信永久,不只要曾經擁有!+ 終極瘦身報告 - Dermes & Elyze

講真,有邊個會為“曾經擁有”而滿足丫~

每個人都一定希望擁有過後,能夠永遠咁擁有落去。

 

自小就貪靚既我都係一樣,皮膚好時就希望永遠都有好皮膚。

瘦身成功後就希望永遠都可以保持呢個令人滿意既磅數!

不斷希望自己能夠在各方面都有進步,多作新嘗試,擴闊自己既視野。

減肥... 做運動... 跑10km, 超越自己~~

學化妝, 學按摩.. 增值增值~~


學做飯, 做一d未必每個人都識, 但係識左會好自豪既事~~



 

去年係網絡中認識左一班喜歡拍照既小龍女,同佢地既交情越深,我就發現原來自己對拍攝都好有興趣,

同佢地唔同既係…我比較喜歡“被拍”~

 

每次都好投入,令自己放鬆啲,表情都唔好咁…緊 @@

(我個背脊好relax架~~ ^^)



 

擺Pose當然係一個我要再多放努力既地方啦!特別係去到要扮一啲“舉高雙手”既姿勢時,

成個人都突然變得唔知想點… @@



好緊張同監介,擔心腋下唔知會唔會有毛毛跑出來,更怕拍出來效果會有黑黑兩達…… =.="

(呢d動作, 都只可以穿左外套先有種擺lor..)



 

解決腋下問題既方法有好多... 剃、拔、蜜爉、脫毛噴霧、脫毛膏…

所有有可能脫毛除味去黑既方法 大部分我都試過,

但係全部效果都未能達到我既要求…

 

View Image
View Image
View Image

 

去年更跟朋友去左一間醫學美容既東東,花上數千元Join左一個激光除毛既療程。

開心既係我係我唔需要再去拔毛同做wax啦, 腋下都白左滑左好多...

可是... 開心... 只能為持3個月…

3個月後,毛毛又跑出黎lu... 左邊還好, 右邊的生得要狠...

 

浪費左時間, 亦浪費左金錢 ...

毛毛跑出黎後, 腋下既汗開始多, 時常都擔心有汗味 (我係大汗gi...)

所以又開始用返止汗噴霧.. 腋下色素... 又開始深啦... (重要右邊深過左邊... 死未)

 

我深知道長始下去唔係辦法, 要搵一個持久既除毛方法先得.

Dermes 一定係我既首選!!!

 


 

一直以黎Neoderm 其下既品牌都比到我好大既信心.

Elyze 啦, MD Solution 等等. 有享用過既就會知道佢既好.

 

所以只要Dermes 一句 '我要永久' 我即時想起 '我信Dermes'

我深信有一日, 係我身上而我又唔想要既毛毛一定會"永久被除"既!!!!

 

你地會支持我嗎?你地會同我一樣, 都相信永久嗎? ^^

 

ps. 上星期去到Elyze 做左第6次既療程,

2個月冇treatment 後重踏inbody 機. 以為自己一定重左好多.

誰知脂肪比例同體重都減左呀~~ 依家只有109磅同 10.8%既脂肪值.
 

4個月前第一次去Elyze...


今日..



雖然2個月冇做treatment, 但正因為我有控制飲食同運動量, 再加之前5次既treatment.身體已經會自己既運行, keep 住個weight ^^


 

Elyze 我對你有信心..


 

同樣...

 

Dermes 我對你都抱有信心~~ 我黎啦~~


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...