星期二, 4月 27, 2010

Reebok Easy Tone 同遊馬灣舊村


放假既日子我大多會留係屋企,好少外出。有時候會落樓跑步,亦會到舊村走走!


見今日唔係好曬,加上剛收到ReebokEasyTone 修身波鞋,忍唔住要去散散步,吸下馬灣既好空氣!


索緊鞋帶~ Off we go~



Reebok EasyTone收身運動鞋既鞋底有2個神奇氣墊,穿着佢行路時可以減低左好多走路時形成既壓力~


加上鞋款設計得好貼腳好舒服。 除左足前既鞋帶,跟位都有得調較,包住全對腳,行步路都輕鬆D架!



行左大約有30分鐘左右,pat pat 大腿小腿都開始有少少酸既感覺。(當然我係好刻意去Feel 啦!)



有呢個感覺全因為鞋底果2位神奇寶貝既工作呀!每走一步寶貝們都會增加我腿部既運動量, 修腳又修Pat Pat.


一步一躍都可以係美腿treatment, 行得越多效果就越明顯~~ 所以我都決定左唔洗穿高跟鞋既日子我都要着住呢對寶貝呀!



2位神奇寶貝設計位於鞋底, 一前一後, 可以做出天然不平衡感.


第一次穿上去時感覺有點怪怪, 好似踩唔到地咁~ 呢個獨特既設計就係EasyTone 收身運動鞋 - 走路同時修身既原理啦~~


慢慢就會習慣左呢個不平衡感, 越走越遠, 輕鬆, 舒服~~




聽說馬灣舊村就快會被政府收番,改建成馬灣廣場。


親大部份既建築物都健在既時候真係要多影幾張相留念先!







呢個蝦膏好好食, 唔太咸~~ ^^










大家如想了解更有關於氣墊寶貝既運作,可以click 下面睇下動人廣告!包你睇左都會心郁郁想買對着下呀!








EasyTone 重有多色設計, 包你一定搵到一對配襯到你獨特個性既~~


我自己就最喜歡廣告中紫色既呢一對~~ ^^



平日weekend 都係愛穿上我的Reebok 運動褲去跑步.


大家有機會黎到馬灣既, 請留意下有冇一個無化妝既阿gi 係度狂跑,


見到我既叫一叫我丫, 我會好開心架~~ =)



謝謝收看~~



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...