星期五, 4月 30, 2010

運動。型。性感 - 技安之杰作


想返起上一次同技安玩妝已經係12月即事,

當時影個輯相我真係好鐘意,更用左黎做左好幾個月既大頭貼!

please click 重溫…




剛過去既星期六,我再搵技安玩!化妝,攝影一手包辦!技安好嘢!


技安幫我化左一個不太濃既妝,當然啦,因為一陣我地會上山拍外境呀… 化到咁誇張可能會嚇親啲行山伯伯架!哈哈哈哈


今個妝用既全部都係Revlon既產品。



Photoready 粉底液係我近呢個月既每日必須品。佢既Coverage 非常出色!就連剛打完C6留下既紅印佢都cover得晒!真係好叻呢!





重有呢支眉筆都真係唔錯,話說同學仔幫我按摩完都冇甩!真係忍唔住要讚下自己Good choice!哈哈哈哈…




咁多妝品中我想特別介紹 Super Lustrous Plumping Lipgloss 比大家。愛豐唇感既Sis 必定要擁有一支。



講多無謂,請一同見證Gi lips boasted up! (打完C6, 面毛都變白色LU~~)



 


呢支係Revlon推出既限量版Lip gloss, 一共有5隻色, 每一個色都係非常春日, 好易配襯既顏色黎架~~ (以下係其中4色)



Super Lustrous Plumping Lipgloss 除左有突出既豐唇效果外, 更有修護唇紋, 修補受損細胞同注水既功效.

有效抗氧化同提升唇部彈性.



佢亦好易塗,好滑,一啲都唔笠。

就算佢效果咁Glossy ,塗既時候都唔會卡住卡住呢!亦唔會好粘,通過左我既食頭髮測試呀!

(唔知咩係食頭髮測試既Sis 可以係呢道睇返!)




 

GI 已經將佢例為左每日必備品啦, 當佢護唇膏咁, 時時塗~~ 等咀仔可以再靚d~~ ^^ hehehe

愛唇品既sis 重唔拿拿林去入一支~~ $85



好啦, 你地都等左睇技安 ''杰作'' 好耐啦. 唔講咁多啦. 去相....







鳴謝旺豬客串..



不過呢隻甩繩馬騮, 激到技安紮紮跳呀...



MAKING OFF....


 





請大家多多支持, 反應好既, 我同技安會再合作影多d靚相比大家睇架~~

 

晚上去左好好味CAFE - HIT THE ROAD 食飯.

想睇好味靚相麻煩去一去技安道啦~~




鹿仔, 我地星期5再見啦~~ KISS KISS KISS




多謝收看~~


2 則留言:

  1. 好索呀Gi !!!
    隻狗仔勁可愛呢~
    我成日都覺得d靚女唔運動...但真係估唔到你咁勁成日跑步
    [版主回覆05/04/2010 21:20:00]HA, 唔係架, 我做好多運動架~~

    回覆刪除
  2. 好fit好靚的gi!
    [版主回覆05/04/2010 21:20:00]HEE,多謝你呀~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...