星期日, 5月 02, 2010

心驚驚打斑記 最終回 連自信都打回來^^~~

終於都完成左第5次既C6療程啦!
回想起當初 Pretty Medical 攪第一次試做時,
心思思想試但又太多擔心所以都冇Join到… 最主要係怕痛,冇鬼用…
 
到左今次,因為睇到之前試做既sis 全部都有好效果…
加上今個月又唔洗返學,攪到我又心思思想去玩下。
 
直到做Skin test個日,我相信好多Sis都睇到阿Gi 笠曬水個樣,全程嗌走…
完左Skin test, Sydney 話我啲斑唔深…嘩,我如息重付呀!
已經諗定唔洗打斑又唔洗返學既4月可以有啲咩攪作咁…
 
安樂既日子好快就過, 幾日後Pretty medical既Staff 就打比我,話選中左我…
哎呀,好多擔心呀,做唔做好呢?
我要多謝好友大佬B,佢比我Yo左半個鐘都有呀, 係咁比勇氣叫我試!
都係因為你咋,唔係我今日都冇以下既成果呀!
 
以下係完全冇化妝既Gi



哈哈哈哈…mok殼雞蛋一樣呀!哈哈哈哈!!!
我可以講,我好慶幸當日我有勇氣去Click apply個制,
亦好感恩我有大佬呢個好朋友,比左勇氣去做呢個療程!
 
諗返起自己當日所擔心既都幾無謂,我完全係被自己既幻想嚇親。
開始時係有啲痛,慢慢地個啲痛楚已經習慣晒, 依家重有少少打上引添!
呢d少少既紅.... 對我黎講... 一d問題都冇呀~~^^


女人係咁架啦,一見好有成效,你要好承受幾多痛楚,幾臭都好, 佢地都一定頂得順!
(又想講支又臭又有效既豐胸油啦!)
你地睇下我打前同打後有幾大分別!西利呢!

< >


< >



真係好想多謝 Pretty Medical,


佢地唔單只將我面上既斑斑打走, 就連我既自信都打返晒黎.
以前既我, 不能接受唔化底妝出街, 就算係有朋友黎 or 出去跑步, 都要上小小粉遮下d斑斑..
冇化妝時, 係街上見到熟人, 我會丟頭走.
行過d反光既野/鏡, 見到冇化妝既自己會好想打爆塊鏡.
亦唔鐘意比d熟朋友望住我塊面講野...
 
今日... 我唔怕啦, 我d自信返晒黎啦.
每日都唔洗左遮右遮!!
今日, 我連粉底都唔洗上啦~~hahahaha~~
終於... 我可以成為真正既美白達人啦~~

 

再比大家睇下個對比先~~


斑gi~~


白gi~~



你地都想好似我咁唔再做花面貓嗎?
快啲打去Pretty Medical 道問下詳情啦!

Pretty Medical
www.prettybeautyspa.com.hk
電話 : 2891 6879


I can do it, You can do it !!!!



心驚驚打斑記 1 - http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=35939


心驚驚打斑記 2 - http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=37182


謝謝收看, 請讚下阿gi 叻叻~~ 終於完成啦~~~
推我啦推我啦~~

1 則留言:

  1. 想問下圖2d紅色點點幾時會退架?
    [版主回覆08/25/2011 00:20:45]因人而已既, 代謝好既就好快退既, 一般3-7日啦~^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...