星期一, 4月 12, 2010

Gi's kitchen 萍果批 + 穿著Reebok 的復活節


一連五日既復活節假期一下子就完結了喇。今個假期真係非常之充實!


最值得記念既有我既好姊妹民民既大婚。
人生第2次當姊妹呀,我又再一次成為遊戲總師令!
好在兄弟們都好合作,玩得好開心!
祝你地白頭到老, 甜甜蜜蜜. 快d生個肥肥白白既bb~~


另外我參加左Daragdoll攪既貓聚,同左佢既2位布偶寶貝玩左一個下晝。oh... my dream cat~~






<<想睇更多相或知道MI 貓大戰內情既, 看小黑MIMI 既文章>>
好客既阿Da整左Risotto同可口既Marie曲奇,我就帶左萍果Tart。


好開心大家都鐘意食,阿Mi 一邊嗌好飽一邊Encore,波兒追問個做法!
好啦,見你係Gi's kitchen 既粉絲,我就應你要求出個食譜啦。
不過今次冇準備,冇DEMO圖呀,希望你地都睇得明啦!
事見講明呀,呢個改良左既食譜唔係懶人食譜黎既,不過都唔做太難做!同樣,所有食材都可以係超市買到!


Tart皮材料:
牛油        240g (室溫)
糖粉        140g
杏仁粉     50g
鹽            4g
蛋黃        50g
低筋麵粉  280g


蘋果杏桃filling 材料:
蘋果切丁  400g (鐘意食可以加多d)
牛油        40g (室溫)
砂糖        40g
杏桃果醬  100g (可以用apricot paste, 不過我就用左apricot jam, 有d肉丫麻)


做法: (hmm. 又唔叫做易既, 不過都唔難既)
Tart皮..

1. 先將牛油+糖粉用電動發蛋機以慢速攪勻再轉高速打至顏色反白.
2. 繼續以高速, 分次加入蛋黃, 杏仁粉 (預留小小蛋黃一陣用)
3. 加入已過篩既低筋麵粉+鹽, 同膠刮攪好後, 放入擠花裝, 並擠入模中 (如圖)


tart糊要1cm左右厚, 底同邊都要擠~



蘋果杏桃filling..
1. 中火將砂糖煮至焦糖, 加入蘋果粒攪拌至汁收乾,
2. 再加入牛油及杏桃果醬攪拌.


將filling 加入模, 並用tart糊蓋頂, 掃上蛋汁 (如圖)
以上下200度, 爐 20分鐘



攪店晒~~ ^^




 
另一個唔少得既活動就係跑步啦!
今個假期我既舊跑鞋可以先休息一陣,



因為有Reebok陪我過呢個復活假期,
等我運動完返黎再同大家分享丫!大家睇住短片簡介先啦~




去阿Da 屋企前重遊小時長大既地方, 呢個大炮我細時成日都會騎架. 
以前要爬上去就要媽媽幫忙, 依家大個左大炮亦都變得矮小左好多呀.



多謝收看!



1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...