星期日, 4月 11, 2010

[短片分享] Neutrogena WAVE 潔面器用後分享及卸妝測試

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=35029

先要多謝妹妹NG 借出房間, 電腦, 時間比我錄既個短片, 重有珍藏既小豬poster 做background hee. (我ai左佢幾次佢先比我貼黎做background 架~~
用mac 機黎錄影果然方便好多.
攪左整個晚上終於都做好左個短片, hee, 有d位剪得麻麻地呀, 希望唔好介意啦.
唔錄影都唔知自己講野時咁多 '咁呢' haaa.








不停講野7分幾鐘, 最後CUT左分幾就成為左你地眼前既短短分享.
唯一係忘記左提及洗完面後有涼涼既感覺, 好清爽亦都唔會太乾.
能夠係全球各地都有咁好既銷售成績, 當然係要有返咁上下實力啦.

我最鐘意佢就係卸妝潔面一take過, 大家都睇到短片中, 我用佢黎卸妝, 真係好乾淨架wor.
目前為止用左2次, 2次個感覺都係好好, 暗粒係自動比佢推左出黎咁, 輕輕一推就可以推走暗粒.
不過都係個句啦, 我怕日日用會太刺激呀. 一星期1-2次當deep cleansing 咁用就足夠啦~

短片中出現過既卸妝水, 就係先前提過既G家制卸妝水.
我怕短片中大家睇得唔清楚個卸妝測試呀, 所以會再出圖比大家睇.

玫瑰卸妝水


同樣, 今次都係會用超防水眼線液做測試


用既份量同短片中既差唔多. 我會卸掉後半條既眼線液


抹一下就已經完全將半條眼線液卸掉了.



短片中, 我再三抹面, 化妝棉上一D殘餘既妝容都冇.
所以再一次證明到潔面器既卸妝能力一D就唔弱呀.
今次真係可以卸妝潔面一take過啦.

謝謝收看~~

第一次做短片, 好需要大家既支持架~~

4 則留言:

  1. thx 你的短片呢^_^ 搞到我都好興趣想買 XD 一陣去睇下先~~~

    回覆刪除
  2. 你好!見到你地對拍片都幾有熱誠喎,不如來參加青協的「shoot出正能量」─ 短片創作比賽啦!主題係宣揚正面訊息,活出積極人生。除左獎品豐富外,被選出的優秀作品,有機會成為來年「Web Positive」青少年網上外展輔導計劃的宣傳短片,輯錄成DVD,並公開播放!詳情請瀏覽: www.27778899.hk

    回覆刪除
  3. 請問妳枝自家制卸妝水係邊整架?
    [版主回覆04/27/2010 14:25:00]係我自己既產品黎架. 有興趣email 我丫~ wengichow@gmail.com
    thanks^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...