星期三, 7月 28, 2010

跟Gi 一起齊齊刷!



7月雷會主題我相信大家都記得係OralB向上刷向下刷雷會啦!


真係好耐冇去雷會啦!次次啲時間都就唔啱


難得今次就到時間,又可以帶Guest 去,一於帶埋妹妹去玩先!


 



呢位係Oral B Judy,佢正為我地講解口腔細菌既形成,


嘩,原來我地個口真係可以好污糟架!


 




我係當日既demonstrator Yvonne 一齊測試一下牙仔既清潔度!


牙齒護理員Eunice 手上既呢一支紅卜卜既叫做牙菌膜顯示液,


塗滿左牙齒之後再嗽口液體就會留係牙齒上牙菌膜嚴重既位置




紅色液體只留左係我既牙逢很裡面既位置,都叫做乾淨,


Eunice 比我85哈!成績不錯哦!





係時候介紹一下今日既主角,就係佢啦!

Oral B Cross Section全方位多動向牙刷


即時試用既感覺係

好滿足” … 哈哈。

佢既刷頭唔算好大,但設計上就好特別牙刷一放上牙齒上就填滿左啲牙逢咁


好輕易就可以上下按摩到牙齦。





同我一樣牙齒排得好密既朋友仔哦,我包你喜歡呢一支牙刷!


每一條牙逢都照顧到,信我啦,真係好乾淨!


 




又再扮周秀娜刷牙已經過時啦!都係做返自己啦,我都係周小姐!

RAHHHHHHH

 



每次去雷會都見Sis們打扮得靚靚,而自己就好似未睡醒咁。


唔得!今次係咁易都要畫返靚條眉,搽下個咀仔,油返啲指甲先得!




Benefit Brows a go go 真係超級好用。


一盒有晒眉Gel ,雙色眉粉,光影粉,眉掃同夾有哂我需要既用品去畫一條靚眉!


順帶一題, 佢既掃真係好好用, 好輕易就可以掃出一道整齊既眉.


就算更唔識畫眉都好, 用呢支掃都一定可以畫出稱心美眉架啦~~


 


咀仔同指甲都係Revlon 新出既妝品.



先講咀仔啦, 我用左呢支好近唇色既, 真係好glossy 又好潤..


好似我呢一支成日咬咀既人, 佢既long lasting 程度都真係幾impressive .


唔洗成日補, 又冇奇怪味道. 好推, 亦唔會令咀仔勁甩皮, 同出唇紋.


surprise 既係佢既色又真係幾靚架bor.


 



其次就係指甲.


雷會當日, 好多sis都問.. gi, 你做乜塗指甲既.


係呀, 因為我讀緊香薰治療課程, 指甲都要剪得好入好短, 亦唔可以塗指甲油.


不過我有時都會偷下雞, 係唔洗返學既日子塗下過下引. (雖然又短又難睇.. @@)


Revlon 呢個甲油顏色選擇又多又特別, 真係好好用, 好係好在佢係非常易清洗.


就條指甲邊位都好易好快抹走, 仲好乾淨tim.


返學前一日抹左佢, 不留痕, 神不知, 鬼不覺呀. 哈哈哈哈



多謝Bithia 為我隨意拍人多望住我就忍唔到笑啦~~ 哈哈~



===============================================


雷會後, 與友人去左食飯, 傾心事, 飲野..


雖然下著大雨, 但都冇影響到我地既心情, 過左一個好愉快既晚上~


我既好朋友, 難得你唔怪我成日傾計傾到眼濕濕


能認識上你.. 真好....


===============================================


謝謝收看~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...