星期三, 7月 07, 2010

又係時候要用陽光玩遊戲啦!!!!!! 阿Gi 個背脊正進入'化'境啦~~




近期常被問到“Gi 呀,你個背脊依家點呀?加油呀,好快就會靚番晒架啦”



真係好感動呢,有好熟既bloggers, 亦有啲係素未謀面只係有睇我文章既Bro and sis



好多謝大家既關心同有擺阿Gi 係你地心入面,好感動、人間有情呀!!



今日我要同大家宣佈,經過6次勁強力既C6 lazer
Treatment之後,我個背脊已經有好大進展啦…唔講咁多, 即時去
相先!





大家可以先重溫下2個月前既“美背” (吐)



http://www.theztyle.com/blog/ space.php?uid=409&do=blog&id= 39332





今日………






有冇見到已經變白左?因為C6成功將我背上既六筒黑色素打走, 依家你見到既"六筒"
已經係接近冇黑色素既皮膚呀。





Pinky 話我只要曬下太陽,等白左個幾點既膚色
均勻返就Ok 架啦!



曬太陽?緊係冇問題啦,我最鐘意就係曬太陽架啦!! 最怕你話唔比我曬咋!






不過, 因為我打左Lazer後既皮膚位置係好Sensative, 所以我要做好身體上既防
曬先得!







按摩班既同學仔係Dermalogica
工作,每個星期上堂時佢都會觀察下個康復進度。

當佢得知我要去曬下,佢就送左一
Set新推出既solar
defense 智能防曬系列比我,

有面用既, 身體用既,唇上
用既,仲有曬後修護用既,非常體貼呢!









同學仔大讚呢個防曬好用。

聽說上次旅行時
到當地享受陽光與海灘, 經過4小時同太陽伯伯
玩遊戲後,

佢既皮膚不但冇甩皮就連膚色都只係勉強深左半度。 而同行既友人
就變左燒豬仔Lu.




真係咁正?聽上去好似好啱我用咁,大家知啦,我好易黑架麻…



襯太陽伯伯出左黎玩,即刻出去同佢打個招呼先!







面上先用防曬精華。

所謂防曬精華其實係有好強保濕精華既防曬面霜, 防止因曬太陽時皮膚
水份被抽乾道致暗訝!



質地乾爽,一啲都唔笠,塗既時候重有水水既感覺~ 我鐘意呀!!!(最怕啲防曬笠痴痴架啦!)




係時候要試下個主菜啦!就係含豐富維他命, 玻尿酸, 乳木果油, 月見草油既Mutivitamin
bodyblock,


可以深切滋潤皮膚架~









塗抹時既感覺既好架, 有香香既味道, 非常易推開, 冇白色既殘留物.

一d都唔笠, 感覺好似用左滋膚霜咁, 滋而不油~~

同男人一齊曬左短短既30分鐘,佢只係用左一層好
薄既防曬乳液就變左2節色…





我呢?平日一曬就黑架,今次就一啲都冇黑到呀!正!




睇嚟如果我曬背脊時用佢就唔會怕曬得太黑啦!!






唇既護理都好重要架, 個人覺得一定要用埋唇部防曬先得, 因為咀唇都好有可能會曬黑架!!





提一提大家, 去游水除左要準備防曬去, 最好就係帶埋aftersun repair.



萬一唔好彩真係曬傷左, 都可以即時滋潤受損皮膚.

冇曬傷既, 就可以係沖身後用作lotion, dermalogica 既 aftersun repair 仲可以即時補充皮膚失去左既水份.

防止因曬後皮膚乾燥而出現既痕癢不適.






今個夏天+我個背脊就靠晒你啦!我Promise 個背脊好返晒後出大露背相又有乜欣所謂呢?


太陽伯伯, i am coming ^^











多謝關心,多謝收看!


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...