星期三, 9月 08, 2010

[Gi's Kitchen Special] 奧地利傳統朱古力蛋糕


呢一篇文應該係上星期出既, 但由於發生左馬尼拉的慘痛事件. GI真的冇心情出文.

敬請主人家見諒...


何解 Gi's kitchen 無啦啦要出一個special 呢?實程又有幾Special 呢?

1. 為左出呢個蛋糕, 之前預告既伯爵紅茶慕絲蛋糕同牛油曲奇都要讓步呀!

2. Gi's kitchen 從未為過任何人做蛋糕,永遠都只係睇自己既心情,

今次為壽星女送上蛋糕…足以証明佢對我有幾特別

(其實都要夾啱時間既!未有生日蛋糕既好友們請冷靜!!!)


 

今次做既蛋糕難度升級少少,要爐要切要分體再重組再塗再雪… 不過又真係幾好食!

 

奧地利傳統朱古力蛋糕 Sacher-Torte


材料:(6吋蛋糕分量)



朱古力蛋糕

蛋白霜  -  蛋白  90g

砂糖  75g

蛋黃  60g

砂糖  15g

牛油  64g

麵粉  64g

黑朱古力粒  64g

(建議用50%以上的黑朱古力粒, 不太嚐甜的可以選擇濃度較高的朱古力塊)

 

饀料

杏桃果醬  30g

 

餅面朱古力漿
黑朱古力粒  100g

牛油  64g

淡忌廉  90g

 

裝飾

黑朱古力粒  30g

 

做法:

1. 先用熱水座溶朱古力蛋糕用的黑朱古力粒 , 備用



2. 用電動打蛋機以中速將牛油打軟, 分次加入砂糖打勻


 


 

3. 加入蛋黃以低速打勻


4. 用電動打蛋機以中速將蛋白打至起泡, 分2-3次加入砂糖打至7成企身



5. 先將朱古力溶液(1)加入混合物(3) 內打勻, 再加入1/3蛋白霜(4)用膠刮攪勻.


6. 篩入麵粉, 再加入餘下的蛋白霜輕輕攪拌, 將入蛋糕模, 以180度焗40分鐘..




7. 蛋糕出爐放涼後, 切成2片, 中間加入杏桃果醬, 上下2片疊好.





8. 製餅面朱古力漿, 先用熱水座溶黑朱古力粒及牛油, 再加入淡忌廉拌勻



9. 在餅面倒上朱古力漿抹平蛋糕表面. 放入雪櫃冷凍40分鐘



10. 用黑朱古力溶液在餅面上畫花寫字, 雪好..




大功告成...

 

~~瞳瞳生日快樂~~



睇下大家食得幾滋味,睇到你食得開心,我就滿足架啦!



我地4個唔係住荃灣既荃灣友定時都會去Nail Cafe 食下嘢吹下水!








阿Gi 好鐘意同你地一齊呀…同你地一齊好舒服,唔講是非,齋吹各人事, 各人都會掛心大家。

事後亦會Follow up 問好…閒時一齊TB 下,攪下啲外遊活動,健康寫意。

我份人好簡單,我感覺到人地對我好又冇惡意,我就自然會對人好!

係唔係真心珍惜我既,我Feel 到既!



總之,盡在不言中啦!

(photos taken on 16AUG)

------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ---------

23AUG A Dark Week of Hong Kong
過左一個黑色既一週, 阿GI的EQ真係非常底...

每一次看到有關馬尼拉事件的報導... 我就會哭成淚人...

 

作為一個治療師... 真係要改一改, 要好好控制一下自己的情緒. 情緒過易投射人家的悲傷在自己身上, 一點都不好.

適當地感性是可以, 過分投射的話, 我又怎能治療別人呢...
在這事上, 除了看到人性的醜惡... 亦看見了自己的不足...

 

25AUG 不要再被事件影響情緒了, 關心都不一定要憂心, 生活一樣要繼續.

哭得太起勁, 加上感冒, 吃了西藥, 看上去面腫腫的.

心情沒多好, 到了HK records 買了祖兒的新碟令自己開心一番..



晚上約了日本朋友到佐敦牛屋晚餐... 沒記起餐廳中有電視... 看見他們回家了.

強忍眼淚, 勉強帶著笑容繼續進食, 是晚沒心情為食物拍照, 只在openrice 中找了一些相片.



吃了牛屋3年.. 最愛都是威靈頓牛柳.

酥皮包著5成熟的牛柳, 中間夾著火腿及芝士配上鵝肝汁. 我已吃上引了..



鵝肝西冷扒是leo 介紹的. 吃了3年... 第一次跟leo 自我介紹 >< (阿gi怕醜丫麻, 唔得嗎?? XP)

鵝肝大大塊又夠厚, 平常我都不愛吃西冷, 但這次的介紹另我重新認識西冷扒呢..



還有老闆娘私伙的RIB EYE (大概Openrice 上未有人嘗過吧.. 沒有照片哦)

老闆娘話今天入了超靚RIB EYE一定要我們試試.. 她提議要9成熟. (真的要9成嗎?)

一點都不硬, 外皮脆口, 內裡超軟熟. GI 怕肥, 只嘗了一小塊. 但真的叫人回味三分..



來到牛屋可以不食牛. 但不能不試他們的羅宋湯及熱包. 千萬不要叫忌廉湯.

這可算是我嘗過最好味的羅宋湯!!!

 

牛屋餐廳酒吧 Santgria Kitchen

佐敦吳松街143號地下

電話 : 2730 7197

(相片鳴謝網友chip0304及SMASHING PUMPKINS)

 

27AUG 整星期都穿黑衣服

將悲傷都放在心中. 要如常的過Happy Friday..

今個Friday 連同bithia 去了一個wine event, 先看看花絮吧.

(下文預告: Cabana Champagne Night 及 悲痛過後的週末)





R.I.P

珍惜身邊人和事..

Thanks for watching, you all are precious to me.




2 則留言:

  1. 使人相信你,不在於言詞的巧辯,而是在於行為的實踐 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 打蛋唔打至企身得唔得?打到起泡得唔得?
    [版主回覆09/21/2010 00:10:00]HELLO, 一定要打起身啦, 唔係個CAKE 就會水水咁架啦~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...