星期五, 9月 03, 2010

Short Purple… Gi’s a purple freak..

好多Sis都被我上星期既文章嚇親! 好多sis pm, 問我一下子剪了長髮沒事麻..


哎唷,其實都只不過係改了形象, 試下短髮既感覺啦~~


長髮造型都試左好多啦... 反而短既... 好似10多年來都冇試過...



17th ... Start with Short


每次搵Aoki 剪髮都要早2星期book. 所以我個心都忐忑左2個星期


究竟我係唔係真係接受到短髮呢?


自己亦搵左好多ref. 其實我一直都好想剪到好似楊怡既髮型咁短架… (好鐘意楊怡 XDD)


 


從一入到Hair Xaiver 門口, 到坐停洗頭開始剪… Aoki 都再3問我係唔係肯定要剪短… ><


(唔好咁婆媽啦. 100% definite ok ?? )


從來去搵Aoki 剪髮我都唔會比太多意見, 我只會大約同佢講我要剪幾多, 咩厚度, 咩感覺


其他details 就由佢自由創作, d先係對一個artist 既尊重同信任丫麻


每次我都好信任佢架~~haaa. 不過今次可能太大擔佢剪到一半就停左



‘ok Wengi, I think this is short enough’


‘what? I wont even call it “short hair”, please few more inches off, please’


佢話, 日本女仔唔多喜歡剪短頭髮, 就算佢地話要短, 佢都會先剪一半, 比當時人先考慮一下.. hahha.


好啦, d時間你休息下啦. 睇下2個男人一講到食就咁開心… ‘hey bro, whats for dinner tonight?’




繼續

再剪… (Aoki 似唔似麥包哥哥呢.. XDD)


 


說真的Gi 雖然係一個時常自我否定既人,但確又唔係唔愛自己!要做傷害自己既事?我才不會!


我只係任性了點大家都叫我唔好剪… hahaa 我就偏要剪


將留了10多年既長髮剪短一下子就剪了2/3 的煩惱絲




好看嗎? 我自己喜歡就夠了~~~


1st Version…



好耐都無咁爽過!最好係夜晚洗頭都洗怕太夜!哈哈哈哈

 


Dinner time...


Well, i dont usually like pork, but this sandwitch is really not bad ^^


浪漫館橫浜 @ isquare 6/F



 


 


頭髮剪了,本身的啡毛都剪掉了。係時候加返啲色上頭啦!


作為一個紫色怪,我首選既始終都係紫色!


頭髮短另一個好處就係可以自己染髮。



Revlon新出既色系中有個係Burgendy brown紫紅色,睇上去都幾啱心水,好啦就用呢盒啦!

呢個自家染既紫紅色效果都幾滿意呢同盒上Show 出黎既參考色非常似。


加上味道冇其他品牌既咁攻鼻,染完個頭都唔臭。


 






19th Sick Annual Leave...WT..

病了, 但真係好想出下街呀 哈哈哈哈輕輕化個灰++啡妝襯返個髮色先~~


認識我既sis 都知道, 我平日出街都只需要用10分鐘左右黎化妝, 每日都係用一set 動作, 都熟習晒lu.


不過至於睫毛 我就會用比較多既時間~~ 我最鐘意就係搽到啲睫毛好似假既一樣



近期都係用Revlon呢枝最出既睫毛液 刷頭很夠大, 很不錯


刷頭位置尖尖尖~~~~~ @@  畫眼頭用下睫毛就好方便不過啦!



Final Version..


比起上一個post 出既相. 呢個final version 係短多2inches .


短多小小會唔會好睇d ?? ?




Let me tell you what a purple freak would do...

Hair purple, nails purple, wear purple, dress purple and even drink purple...


I'm Such a purple freak..



OH... And a purple bowling ball.



20th MGB Bowling competition…


Broke my personal record.. scored 113!!! Well Done Gi ^^ HAHAHAA


(PS. yes, i am always a joke.... WC= Wengi Chow or Water closet... @@ XDDDDD)



I AM WHAT I AM... LOVE BEING MYSELF




Love to hang out with you ^^ my dearest~~ muah~~


21stG’ Aroma – In love with Aroma..


的起心干, 開左個小圈子啦. 大家join左未??


http://www.theztyle.com/blog/space.php?do=mtag&tagid=213


 


星期5會同神秘blogger 出席一個champagne event, 好期待呀.


大家對champagne有興趣嗎? 不妨去FB PAGE 了解了解丫~~ ^^


http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=139330536104841&ref=mf



Thanks for watching..


謝謝收看~~ ^^  


=====================


開始以週記形式去寫blog.


好好記底一週既趣事.


給將來的自己來.


笑一笑, 看來也不錯


=====================

1 則留言:

  1. 潛左水好耐.短頭髮都好岩你呀.好靚~
    短髮man 小小又ok .. 又有種個性女人味...好正呀~
    搞到我都想走去cut番個..
    [版主回覆09/09/2010 00:31:00]HEEE, 好多謝你呀~~ ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...