星期六, 11月 27, 2010

[Gi's Kitchen] Choc-Chip Muffin 朱古力粒粒瑪芬 x [阿Gi週記] 唱。食。飲


曾經有人跟我說, 'Gi, 你一燘爭就狂打掃, 一有心事就狂煮野食'
有人心亂時會自閉, 有人會練習一d靜態活動, 書法, 繪畫...   而我, 就會狂整野食...
心太亂, 近幾次的水準都好唔滿意. 不過都會出文用大家分享下既.
始終, 煮野食既過程先係我獨處時最開心既時刻^^

Choc-Chip Muffin 朱古力粒粒瑪芬



材料:
牛油 -------------- 30g
砂糖 -------------- 50g
全蛋 -------------- 2隻
牛奶 -------------- 10g
低筋面粉 -------  60g
泡打粉 ----------  2g
雲呢拿油 ------- 1/4 teaspoon
入爐朱古力粒 -- 隨意 (鐘意食既可以落多d)


其實係原味Muffin 加左朱古力粒粒, 所以大家可以自己改下個食譜, 試下加d其他去取替朱古力粒粒丫, 如, 提子干, 藍莓, 合桃, 蜜糖脆脆米etc

做法:
1. 牛油放軟加入糖用電動發蛋器打勻




2. 雞蛋分次加入牛油中打勻




3. 加入雲呢拿油打勻




4. 將低筋面粉及泡打粉過篩, 加入蛋糊中




5. 加入牛奶, 同膠刮攪勻.




6. 加入朱古力粒, 攪勻後放入焗杯盛8成滿, 可再加入朱古力粒於表面, 以180度焗20分鐘..




好睇唔好食. 太實了, 下次要再做好d ^^




------------------------------ --------
10-27 在週刊上看到自己 - 香薰治療師, 多令人驕傲的稱呼..
一年來的勞力, 並無白廢, 我要加油加油!!!



------------------------------ -------
10-29 假日到馬灣的Rosanna Tea Room High Tea 已成了我倆的不定期活動.



想不到我只輕輕的說了一句 '真係好想食有點水準既海南雞飯'. 你竟花上數天的心思去查考評論.
這餐飯, 不只是好味, 還很感動.





11-3 還有你承諾過以後每年都會陪我看子華的楝篤笑

兩年前.. 笑到傷口爆線..  今年.. 感動到喊.
"只要堅持自己既夢想就唔會輸, 就算輸都要輸係自己手上, dont give a shit"



------------------------------ ------
11-5 人生中多次曾以為'好友'也可以是一生一世, 但過去多次被冷落, 失望...
曾在非常關心我的友人們中間刻意起一道牆, 去保護自己... 後發現沒有真心朋友的生活我一點也不喜歡.


我需要家人, 也需要珍惜我的朋友. 真心的, 一兩個就夠. 能進入我信任圈的談何容易, 但要留下就是另一回事.. 新好友舊好友共聚一堂, 原來佢地都可以一齊玩得咁開心^^


唱唱唱, 食食食, 飲飲飲... 做乜都好, 只要感覺舒服, 就是幸福..


現在的我, 的確係非常幸福.....
曾傷害我的, 我不討厭, 只係破碎了的心不能再被修好.
還是朋友, 但以往開心既日子, 只好在回憶中尋找了....


共勉之.
謝謝收看
(寫既時候係懷住開心既心情去寫架, 唔知點解出左黎好似sad sad 地咁呢..)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...