星期一, 2月 21, 2011

[阿Gi 週記] 2011年 二月事

[02-01] BodiBra 小記.
日漸big 近.
兩星期前馬太 ‘預言’ 過兩個月後我的 ‘終極’ size. 即場比佢嚇突左.. 唔係卦, 有冇咁大呀..
治療第6星期再到馬太公司check 一check, 背部及underarm 的鬼鼠肉已經收歛左好多啦~~
其實我都知尺寸會有改動, 因為個圍有d鬆, 馬太話可以比個新bra 我, 不過要修改一下, 翌日再取.


取bra後回家一看. OMG… 唔係卦…  >< 
好多人都話呢d只係數字遊戲, 同出面牌子既量度單位有不同, 尺寸就當然有出入, 但個真實size其實都係一樣.
Hmm, 我自己就唔係咁睇, 因為… 去年12月買的紫色靚巴巴已經唔啱著啦.. wuwuwuwu

[02-02] 清邊團年飯
本身今日要到王生婆婆家團年, 但早上我又唔舒服啦… lunch 都冇胃口食…


所以我地決定今年倆口子自己團年, 打清邊.
非一般邊爐, 我同王生打邊爐都不愛吃肉, 姑, 菜, 丸就最啱我地啦.
所以我地特別enjoy 在家打清邊~~ 又唔肥膩~~ hehhe~~
由XMAS 開始唔舒服到依家啦, 研究幾是先會好返呀?

[02-03] 大年初一

新年快樂~~ 今年新年一d都唔忙, 因為大家都夾唔啱時間.
所以拜完年有時間同妹妹去唱一個好k~~ hahhaha.
低能仔唱完嗶嗶嗶再唱韓文歌… 五體投地…

[02-04] 初二初二
帶埋自己整既蘿蔔糕同家人分享, hee, 大家都讚好味道.
原來做法一d都唔難, 老爸已經三番四次問我下次幾時會再整, 睇黎我要備定料先得啦~~
My love my daddy, cos he is purple ^^

[02-05] 初三赤口, 繼續練功
拜年工作完畢, 休息兩天就要返工啦~
身體唔好唔知係唔係運動不足? 其實一個星期跑2-3小時好似唔係好夠.

所以王生為家中增添了很多器具, 每天8時後, 家中就變成練功房了~

這條Resistance Tonning Tube 堅好用, 全身既肌肉都可以練到.
Youtube 有好多教學video, 有全身運動亦有針對訓練.
每日至少30分鐘, 真係超好玩.

[02-06] 開年飯
一家人食開年飯, 本來佢地打算韓燒既, 不過因為我個肚唔舒服, 大家都就我食中菜, 真係唔好意思..
楠楠又大個左啦, 仲係好乖, 佢開始識聽我地講野~
第一次接觸剛睡醒既bb係唔會黑面同唔喊既, 四萬咁既口由表姐夫抱住. 楠楠真可愛…

楠楠同表姐&表姐夫一樣, 最鐘意飲湯.. ^^ 太婆煲既湯好唔好味呀, 楠楠?
過左一個零飯零肉既新年~~

[02-07] 開工大吉
啦屎幾年逗利事, 逗得幾多得幾多.
好唔知醜咁四出拜年, 估計今次會係最後一年係呢間公司逗利事架啦,
今年戰績不錯呢~~ 


[02-12] 松露情人節

叫左兩個同事同妹妹黎屋企, 大家一齊整chocolate truffle!!
其實chocolate truffle 好易整架咋, 我都係睇youtube 學既~~


[02-13] 預早慶祝的情心節
情心節正日王生要返學+考試, 所以我地預早慶祝~

我地好似老人家, 成日都留係屋企唔出街,
所以食一個lunch + movie, 其實已經係豐富既慶祝活動啦~~

今年情人節到我出心思, 我帶左王生去JW Marriot 7/F 既 FISH BAR.
我地倆個都好鐘意FISH & CHIPS, 王生好恩惠, 因為我終於搵啱地方食飯.
呢餐LUNCH 真係勁, 食完飽足全日~~
Cream & Tomato Soup / Serving Bread

Fish & Chips - 人生食過最好食既石斑)
Avocado Tun Sandwich - 牛扒咁大塊既吞拿魚扒
今個CNY 有好多好戲都想睇, 可惜一係就未上, 一係就3D, 真冇引
(本人係10級討厭3D電影的… 其實我係討厭副眼鏡同個價錢 XD)
唯只有127小時係我地一同有興趣及非3D電影~~
The movie was nice, a lot of thinking was brought to me.
王生送的Vday present; 不只是一份禮物咁簡單, 而係一份鼓勵~ 我會加油的~

[02-14] Vday surpise from Kiehls.
Kiehls 每年情人節都會為我送上驚喜.
今年的驚喜是大大粒的士多啤利, 真係好甜好好味呀~~ Thanks Kiehl's, it was really sweet.
同事送的心型麵包... 平民物資變有錢人玩意~~
味道不錯, 可惜要$12x 4-5piece, 真的有點兒..... 玩野..
買了的是一塊感動, 一份回憶. 是美好的~


[02-18] Nice date out with my NG
Body Check day, 驗完身有NG陪我食LUNCH行街~~
出門前用了新到手的Revlon 玩具,  eye shadow 係我最愛化既藍色.

duo 色裝真係方便, 顏色突出, 又ok 易上, blending 都不錯~ 滿意~~
另一支係Relvon 新推出的mascara, 雙層掃頭設計, 使用前只要係筆頂位置輕扭,


就可以選擇塗出合心意既增長及濃密效果.
設計都幾得意, 不過掃頭就硬左些少, 亦未夠易上.
[02-19] Relaxing day
一早起身, 同王生去左LCX LUNCH 後就去Education Expo.
早前有好多事發生, 好多事既考慮. 終於我都有明確既方向, 感謝神.
真唔想浪費d心機同時間係d無聊人同事身上.
2011 我要實踐一d我講左好耐又冇做過既野.. 先係讀多一個學位.

係education expo 拎左好多資料, 去左cafe habitut 邊嘆咖啡邊睇資料.
believe it or not, 今次第一次飲habitut 既coffee, 叫左一個Rose latte,
好香好好味~ ^^
忍一時... 裝備自己. 相信日後, 我的成就必然更高~~
天父, 我地好清楚知道今次既試煉, 求你保守我倆.
Stay Focus, Never give up!! AMEN!!


[02-20] YOGA.
嚷著要練YOGA 都有大半年, 種種因素令我未能的起個心去開始~~
今日有 theZTYLE 攪既Function, 相信會係一個好開始~~

第一次黎呢間yoga 中心, 真正去感受一下, 我相信yoga 會適合我的.
帶埋新玩具去~ 哈~~ 用了4年的舊相機壽終正寢, s95 終於入手了~~
學習階段, 黎個自拍先~~
做完運動, 出了一身汗, 真爽.

今個星期做左好多運動.. 身體好似好返d, 食返多小小野啦~~
繼續多運動~ 多菜小肉加中醫調理, 一定會好快攪掂個身體既~~
我得既~~ 加油^^


[02-21] 剪了髮, 好看嗎?
[02-22] 睇左咁多營養書, 慢慢都開始自己做有營晚餐~~
蕃茄喬麥麵~~ 高纖, 健康, 飽肚, 好味~

仲差3磅就達標架啦, 加油呀^^ 去跑步先~~

謝謝收看^^ wengichow@gmail.comGi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...