星期二, 3月 15, 2011

膠原Gi生之旅 - 第一章 CPS


今個月又係一個機會月了, 好好珍惜.


 


多謝Neoderm 的來電及邀請. 我接受了由Reenex 提供的膠原再生計劃.


要了解骨膠原, 請按這裡: 膠原Gi生之旅 - 前奏




北京道Reenex centre 我應該係第3次黎啦, 感覺一d都唔陌生~


 



原本Maggie一早已經黎左等我, 她送我的記念品.. 真有心思!



今次計劃包括了以下三大護膚療程..




療程前先了解一下自己的肌齡.




18%

的肌齡係最Perfect.. 而我既測試結果係 ... .

: 17 %, !!


: 2x %, 不過不失啦


額及下巴: 3x%, 膚色還有一點黑添.. Oh no!!


 


皮膚大致上都係健康既, 只係角質有點厚引致輕微缺水.


呢一方面正去付合到今次療程既計劃, 時候正好, 攪攪佢先!!









過程中較缺水位置會有拮拮地既感覺, 但不會持續太耐.

只要再噴上中和制, 就會舒服得多.


清潔好後, 再敷保濕面膜即時為皮膚補充水份. ~



用後感覺唔錯, 做完Treatment 後幾天皮膚都係好滋潤既.

平時乾到喊既額頭同下巴都出返小小油.


無爆瘡, 只係二日右邊面有輕微敏感, 不過只係持續左一陣, 好少事姐!!


感覺良好期待下一個Treatment. !



One more day to worry... ^^



謝謝收看^^

wengichow@gmail.com
Gi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook



 



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...