星期日, 3月 13, 2011

膠原Gi生之旅 - 前奏

Reenex 既邀請, gi 參加了膠原自生之旅. 黎緊今個月同下個月就會開始架啦.


開始前, 我都做左小小research, 了解一下 -- 膠原蛋白


post 出黎同大家分享下~ ^^


 


- 骨膠原Collagen 對皮膚有多重要?


又名膠原蛋白, 是蛋白質的一種, 由真皮膚內的fibroblast (纖維母細胞)卹製造.


佔皮膚總重量約70%, 是主要的承托物質, 給予張力和緊韌, 令皮膚看來飽滿.


- 缺乏膠原蛋白會引致以下皮膚問題:


皮膚漸漸失去支撐, 變得鬆弛, 毛孔增大, 幼紋浮現等衰老現象.


- Collagen 在什麼時候開始流失?


早在20歲時, 皮膚裡的Collagen 便開始減少, 每年流失率增加約1%,


此外, 紫外線亦是導致膠原蛋白流失的重要因素. 吸煙; 壓力; 內分泌失調; 空氣污染等都會加速膠原損耗.


- 外敷的Collagen 有效嗎?


粒子成份大於500daltons 的物質是不可以滲入皮膚的, 而膠原分子的粒子約有283,000 daltons, 比一般能滲透的大566倍.


而膠原分子能做到的只是在皮膚表面的短暫補濕, 故用後會有亮澤感.


但皮膚底層的膠原蛋白對沒有增多.


- 口服Collagen 可增加皮膚的膠原含有量嗎?


進食後, 產品被腸胃消化及吸收, 變回氨基酸, 身體吸收後可能被肌肉, 骨, 筋, 頭髮等地方吸收.


但運用到皮膚的數量就不得而知了.


 


wow. research 完都得唔到答案, 咁collagen 究竟要如果補充呢?


細問了Reenex advisor, 我有答案了~ ^^


以下係Reenex 提供既資料~



 






好期待我既膠原自生之旅呀.. 每次treatment 完左我都會黎同大家分享架~ ^^ yeah~~


 


今個星期會係一個好緊張既一星期, 所以上個weekend 我盡量出街, 令自己輕鬆一d.


做了一樣很爆的事... hehe 一個weekend 入左戲院睇左同一套戲兩次... 我都係第一次.



多謝由星期5開始輪流陪我既好朋友~ ^^ XDXD


過多一個星期我地就再去食過啦~~ ^^ 今個星期要休息一下先~




阿GI, 加油!!!



謝謝收看^^

wengichow@gmail.com
Gi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...