星期三, 12月 14, 2011

[Gi 遊記] - 十二月 最後衝刺

反正都不再是什麼週記。
那就不應稱為週記了。
這只記載我的生活點滴。每月中總結一次都算不錯。


11-23 Goodbye Forever Swing
我的成長回憶中不能少了你們呢。
看著你們的演唱會,聽著非常熟悉的歌曲,勾起了很多回憶。
回憶有美好的也有不快。但都是我的成長過程, 沒有以前的經歷就沒有今天的我。



現在我已時一個成年人,再一次看著你們解散。酸的, 但也好叫我知道人是要每分每秒各前看,是要進步的!


有最難過的一刻,看到很nice的張氏夫婦。張先生得知我係kay迷,專程叫kay落車合照, 我好幸福唷。
在旁還有熹熹,lucky last合照。
今天真幸福!





12-3 Again... Keep fit...bored
被老細的感染下。我的決心又回來了。
真的要好好keep 下去,難得瘦下來。怎可能由得自己增磅下去?
目標就像以前到達過的110磅吧!
飲食上要注意點,要食返健康啲。太油太heavy 的都不要吃太多,對胃的負荷都會輕一點。





今次係要在飲食上不叫自己太難過的情況下減磅,時間會長啲, 不過不至於反彈。還需要向營養師詢問一下意見呢!
加油,希望下星期身體及體重都會有變化。


Preview : 2012我的新修身記


12-4 I Love You!!
不用多說。總之,我會好好珍惜。
多謝你為了我作出改變。
這幾週,我真真正正的感覺到。
這天的大家樂火鍋,是我人生中吃過最好味的火鍋。





12-7  我是被寵壞的妹妹~
一句 "我想食豆花", 我的貧兄專程開車車載我去.
哈.. 你咁錫我, 我仲要成日發你脾氣~~ 哈~~ (一陣老爸又話我架啦.. )
HEE, 我會好好珍惜你的~~



12-10 跑EVENT!!


好耐冇去event 啦,今天就一連跑兩場。
是日加班完,急急腳跑去theone California, PR 請我幫忙招募的Nike club 活動,有得郁下出下汗,同朋友仔玩一個鐘。I like it!




仲要有埋 Sport Bra 送作為記念!hee 開心,因為sport bra 係我每天既必須品呀,每天跑步都要用的!正!



話時話,近期收到既試用每樣都好正!慢慢同大家分享!<-- 冇錯, 呢個亦都係preview~~ hahhha


下半場就係跟Will Or 大師學化妝。
機會難得,好好偷下師先。haaa 




一邊聽,一邊用大師送既眼影化一個今年聖誕大熱既煙燻妝。



Hee, 我化成點呀?




哈,仲有!人生中第一張全個人的卡片。
係打令特別為我趕工,可以係今日既event 派。哈哈哈。今日新鮮出爐,仲係熱騰騰架!




Event 係中環威靈頓街Canary 舉行, 靚衫, 靚手飾, 靚環境.
玩完化妝, 哈, 就係睇完衫啦~~



雖然D衫對我黎講真係有D貴,
不過如果話買晚裝同手飾既, 都唔錯架~ D晚裝好靚架~




12-11 到了
忙了一個月,為的就是今天。



分享會終於來到了。
同事們都叫我不要太緊張,放鬆工作。
說真的,不是因為工作上大壓力。而是我給自己的壓力太大了。
每一次攪project, 我都想做到最好。

特別是今次,給人白眼3年多,別人眼中的廢物員工,令自己差不多相信自己冇鬼用。
難得天父給我好機會,我不得不做到最好。證明給自己看,我真的不是廢柴。
自我提升自信。

今天的分享會,就是我的成績表。
相信我有及格的,天父爸爸給我打了很高的分數呢!




好在有Vincent, 我就唔洗忙唔MC個份啦, HAHAHA

還有很多很多地方要學習,加油,繼續努力。不過如果我再叻啲就好啦!
要找到適合自己的工作一點都不容易,感謝天父在我還能衝的時候給我新機會。
原來以往的每一份工作,都是你精心安排,要我取得各種經驗,被你所用。榮耀都歸你!AMEN

新工返左兩個多月啦,
個人開心左, 有自信左, 皮膚好左, 唔化妝都冇問題啦~ hahahahaha
成日都唔化妝返工~~
繼續keep 住好皮膚先~



謝謝收看~
wengichow@gmail.com


我係FB都有PAGE啦, LIKE我啦~~ ^^



Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...