星期四, 12月 15, 2011

Pretty Medical 零毛孔肌膚重生之旅 分享會

Pretty Medical 零毛孔肌膚重生之旅 分享會
第一次以員工身份出席分享會.
亦是第一次落手落腳攪既活動.
由睇皮膚, 揀blogger, 安排試做, 搵埸地, contact....
全部都有份參與.

當中大大感受到天父的恩典及同事既支持.
呢個咁warmful 既感覺, 真係另我好感動, 好耐冇感受過~



地方係我同同事一齊揀架, 呢個dream place, 搖身一變, 變成分享會場地.




野食好好味, presentation 又好, 大家都食得好開心呀~




忙... 都要為食~




分享時間係我最期待既時間~
看著大家的改善, 就像看到年前的自己, 由一個滿面斑既人, 變成一個零瑕美肌既''可人兒'' =.="




個個都分享得好好, 其中幾位另我地最感動, 10位分享得最好的朋友他都有獎品~~
HEHE, 呢兩個獎, 阿GI都有攞過架~~HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA (自誇)

最佳分享文章




最佳現場分享



加油加油, 大家都要繼續為自己既皮膚好好加油呀,
依家只係第一步,
美容真係女人既終生事業黎架~ 我同你地都一齊加油~~~~




忙碌過後, 可以吃一碗深愛豆花~ 真cheerful, 多謝打令~~

















1 則留言:

  1. ,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆12/21/2011 11:45:36]thanks ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...