星期日, 2月 05, 2012

在藥店裡找韓式好玩意

韓國護膚品一向都比人有實而不華既感覺, 所以先獲得咁多女士既歡心. 我亦係其中之一。
而我多數都會target 係洗面同面膜product上。
洗面就是要清潔,面膜就是要滋潤。

不需要太過花考,實實在在的更好!所以每到藥品店尋寶時,都會偏向人蔘國方面入手。
以下就係我近期尋到既得意野啦!


天池韓方草本系列
源用韓國天然泉水,從泥土中提煉出多種藥材精華。令護膚程序變得更天然,更健康。


韓方草本黃金淨肌粉
將你家中的潔面膏,搖身轉化成磨砂去角質。潔面同時排毒,淨化,鎮靜。
因為怕敏感,所以冇太常使用磨砂膏既習慣,去角質我佢選擇用AHA 果酸,燕麥DIY, 或標明使用天然材料既磨砂。
淨肌粉既主要成份有黃金,糠糊粉層及胚芽。備有抗氧化,抗衰老,抗過敏,排毒,淨化,鎮靜肌膚。
當最愛的Kiehl's Ultra Facial Cleanser 遇上黃金淨肌粉時...
一粒淨肌粉可以同幾次架,將佢地結合左之後,會變成泥黃色(葵彥最愛的泥黃色!)

:: 娛樂金魚眼 ::

Gi 家用法: 沾濕面部,在面上輕按約一分鐘,重點於額頭,鼻及下巴位置按摩。再敷5分鐘,以溫水洗淨!
磨走死皮,軟化角質,黃金有效吸走污垢,淨化肌膚及排毒!

洗完面!就拍上保濕精華。

韓方草本全效精華露
超純度草本成分,即時保濕充電

以泉水蒸餾淨化藥材得出既珍貴精華露。提煉過程同制作花水一樣。

美白,修復,消炎,保濕,收毛孔!洗面後用或日間用黎醒醒神都可以!
特別消炎呢項做得幾唔錯~~ HEHE 草本消炎 I Like It~


又或者係... 同淨肌粉一齊用!

香薰治療師建議用法:(轉一轉身份先)
材料: 韓方草本全效精華露, 韓方草本黃金淨肌粉,綠泥粉,可可巴油,月見草油,薰衣草油,奧圖玫瑰油

DIY 韓方草本排毒清潔綠泥~~正野!haaaa

多謝王生支持, 雖然佢個樣西西地, 不過係佢自己話要敷架, 千真萬確~~

SkyLake天池韓方草本系列 -- 雅施有售~~

深層清潔完,哈!敷返個滋潤面膜先!
韓式面膜牌子當中,有3個牌子係我最喜愛既。Leaders Clinic 就係其中之一啦。
新出既升級配方面膜,我當然唔會錯過!

升級配方係面膜精華上有唔同, 面膜紙質就依舊一樣咁薄咁貼服~ (大愛!!!)
不過SIZE就好似比以前大塊左D, 唔知係唔係因為塊面細左呢? 哈哈~
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/64521

全新升級面膜分左 "日常護理" 同 "進深護理" 兩個大專題.

仲有個使用日程供大家參考~
啱啱幫皮膚進補完, 皮膚冇病冇痛, 所以我揀左"日常護理" 黎跟跟先~~HAHAHA

膠原蛋白更新面膜  COLLAGEN LIFTING SKIN RENEWAL MASK

針對加強肌膚彈性,重拾疲倦肌膚活力的日常管理面膜,
深入肌膚底層補充每日流失的膠原蛋白,讓肌膚比實際年齡更年輕,
透過水溶性海洋膠原蛋白促進肌膚身陳代謝,回復彈性。
用途: 線條提升/保濕滋潤/緊緻柔滑

蘆薈舒緩更新面膜  ALOE SOOTHING SKIN RENEWAL MASK
舒緩肌膚,立即給肌膚提供水分。針對因外在環境而敏感的肌膚,
容易受紫外線或雷射手術而泛紅的肌膚。
蘆薈成份可以快速舒緩受刺激的肌膚;
仙人掌成份可以有效舒緩肌膚及迅速補水。
用途:提供水分/肌膚舒緩

維他明亮更新面膜  VITA BRIGHT SKIN RENEWAL MASK
用於肌膚色調不均衡及有黑點的情況,需要元氣及活力的肌膚。
強化維他命C成份能給疲倦肌膚提供營養及活力,
使整個肌膚色調明亮,水潤,健康。
用途:明亮肌膚/平衡肌膚暗淡肌調

其他5款面膜都好吸引, 特別係高效補濕修復面膜 同 有機茶樹更新面膜...
睇黎我又要去探一探曼玲貓了~~

自首.... 我冇日日跟足個建議咁日日敷, 不過一個星期都有敷2-3晚架.
又或者, 臨急惡補... 見甩皮就連敷幾日.. 之後一邊敷不邊後悔點解唔勤力D....
唉~ 算啦.... 人就是這樣犯賤的了....

人敷你又敷..... @@ 超, 豪比你~~

http://leadersclinic.hk


謝謝收看


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...