星期四, 2月 02, 2012

比我恨到了~~ Olay Pro-X專業方程式™ 淨透煥膚潔面儀

當身邊愈來愈多朋友都擁有一部洗面機,


同時間大家一齊討論皮膚有咩改善,毛孔細左幾多,粒粒生少左幾多。


我就企左係一邊....接收,心思思都想買一部,但係佢地有個部實在太貴啦! 慳家妹唔捨得買呀!



葡萄左好耐,又唔敢亂買其他牌子,但要我拎2叉野出黎買...


我情願拎舊錢去做做靚facial, 2K 起碼都可以做到3-4次!

好彩,皇天不付有心人,終於比我等到佢...


Olay Pro-X專業方程式™ 淨透煥膚潔面儀

雙頻變速旋轉刷頭擁有18000根輕柔纖維刷毛, 直徑僅80微米左右,


遠比肌膚毛孔更細小, 能4倍潔淨肌膚,柔和去角質, 有效增強潔淨效果。



配合去角質淨顏護膚潔面乳, 幫助提升後續肌膚護理產品的滋潤功效。



使用方法:

先以清水沖洗面部, 用潔面乳於臉上均勻按摩, 啟動洗面儀,


以刷頭按摩全臉約60秒, 避免接觸眼睛, 最後以清水沖洗。

刷頭可替換使用。建議每三個月替換一次。
[flash]http://www.youtube.com/v/jwGo_pgTokA[/flash]

無論係價錢方面同function 方面都非常合我心意!

老實講,皮膚如果唔係太差既,Olay 既震速已經好夠大家玩,


清下黑頭去下暗粒,Olay pro-x 勝任有餘!!




打開盒最surprise 見到有包電芯架!

哈,又幾體貼wor.. 好野,咁我即晚可以用啦!



洗面儀有兩個制,開關同轉速。兩個速度,用作日常清潔同深層清潔。


但我就比較喜歡用佢黎做深層護理,皮膚比較薄既位置就用慢速,

角質比厚如額頭,鼻,下巴就可以用快速去清潔。


每次只需係面上輕輕打大圈按摩1分鐘,已經係平時用手洗面乾淨4倍啦!



初開始唔敢日日用,始終都係怕對皮膚太刺激。所以都係一星期用2-3次左右。

刷毛好纖細好柔軟,第一次同個陣太大力,攪到塊面紅左一粒@@ 放心,好快又冇事啦!



每星期都會有至少一次配合埋隨盒附送既磨砂洗面,

磨砂粒子細,配合洗面儀可以加強清潔度,軟化角質。


其實亦可以配合其他洗面用品。但係為左錫住個刷頭,都係用返洗面膏好啲,同埋我會先卸妝。


因為無論用洗面油或直接用潔面儀卸妝,感覺上會使到刷頭笠笠,難以清洗。


更換刷頭次數就會比建議既3個月黎得更密啦!

刷頭記得要定期換呀!一但細菌滋生,就會攪到塊面生粒粒架啦!


用左2個星期,都有5-6次啦。

額頭上既暗粒明顯小左,鼻頰毛孔未見有修細,不過鼻頭同下巴位置的確乾淨左唔少!

哈,好開心呀! 好鐘意我呢件新玩具呀!haa 鐘意到成日拎住佢轉轉轉呀! hahahahaha!


另外,Olay Professional Pro-X專業系列都有其他產品,


以抗衰老為產品方向,有效地提升肌膚水潤度, 改善肌膚屏障, 令肌膚回復年輕。

有興趣既可上官網或到 SHE.com 了解更多。



http://olayprofessional.com.hk/tc/product/7/

謝謝收看


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


1 則留言:

  1. 呢部嘢~~ 呢期都推得好勁~
    [版主回覆02/03/2012 16:08:45]平價當中, OLAY 係最信得過架啦...

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...